Klacht Mijndomein.nl: Mijndomein is ronduit klantonvriendelijk!

Klachtnummer
# 308684
Gebruiker
varro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 12 juni is mijn domein van http:// omgezet naar https://. Een en ander is door mij ongevraagd gebeurd, dit met de mededeling dat de nieuwe kosten bij de eerstvolgende termijn in rekening zullen worden gebracht.
Dit is tot daar aan toe, maar vanaf dat moment is mijn domein onbereikbaar geworden. Een eerste ticket heeft een deel van het probleem, één van mijn twee subdomeinen, opgelost. Mijn tweede subdomein is sinds bovengenoemde datum nog steeds uit de lucht en niet bereikbaar via de beheeromgeving van WordPress. Als het een snel opgelost kan worden, waarom het andere, een identiek subdomein, niet?
Ergerlijk is de navolgende correspondentie, want op geen enkel bericht c.q. verzoek van mijn kant komt een reactie. Mij rest niets anders dan overgave, want mijndomein is op geen enkele andere wijze te bereiken.

De oplossing

Zet de knoppen op de juiste stand, net zoals bij het subdomein dat wel is verholpen. Treed in contact met de klant die dat al jarenlang is, maar het nu zat is. Mijn product is niet te vervangen, een excuus en compensatie zijn het minste wat kan worden aangereikt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen