Klacht Mijndomein.nl: Opheffen niet mogelijk ! Beëindig met mijn domein lukt niet

Prisje2018

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen bij mijn domein ( heb nooit iets aangemaakt en/of gebruikt )

Ik heb dus ook geen inloggegevens . Het opgegeven mail adres is niet mijn mail adres en dus heb ik geen toegang tot deze mail en/of inlog gegevens van mijn domein . Nu inmiddels meer dan twee weken bezig om dit op te lossen helaas lukt dit totaal niet ik krijg steeds andere medewerkers steeds dezelfde vragen steeds geen oplossing . Hoe kan ik iets opzeggen als ik geen inloggegevens heb en daar geen toegang voor heb ?

Nu inmiddels wel twee een verhoogde rekening ontvangen maar geen oplossing . Ik heb al meerdere malen mijn verhaal gestuurd maar er wordt geen oplossing gezocht ik omtvang alleen dezelfde reacties . Ik smeek u help mij aub ! Ik zit momenteel in een ivf behandeling dit valt mij al zwaar ik hen overal last van en kam deze stress er echt niet mee bij hebben aub help mij

Alles ontbinden afzeggen opheffen geen contact of band meer met mijn domein

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?