Klacht Mijndomein.nl: Opheffen niet mogelijk ! Beëindig met mijn domein lukt niet

Klachtnummer
# 284624
Gebruiker
Prisje2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen bij mijn domein ( heb nooit iets aangemaakt en/of gebruikt )

Ik heb dus ook geen inloggegevens . Het opgegeven mail adres is niet mijn mail adres en dus heb ik geen toegang tot deze mail en/of inlog gegevens van mijn domein . Nu inmiddels meer dan twee weken bezig om dit op te lossen helaas lukt dit totaal niet ik krijg steeds andere medewerkers steeds dezelfde vragen steeds geen oplossing . Hoe kan ik iets opzeggen als ik geen inloggegevens heb en daar geen toegang voor heb ?

Nu inmiddels wel twee een verhoogde rekening ontvangen maar geen oplossing . Ik heb al meerdere malen mijn verhaal gestuurd maar er wordt geen oplossing gezocht ik omtvang alleen dezelfde reacties . Ik smeek u help mij aub ! Ik zit momenteel in een ivf behandeling dit valt mij al zwaar ik hen overal last van en kam deze stress er echt niet mee bij hebben aub help mij

De oplossing

Alles ontbinden afzeggen opheffen geen contact of band meer met mijn domein

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen