Klacht Mijndomein.nl: Opzeggen is onmogelijk

thebaser87

Dit bedrijf verlengt stilzwijgend domeinnamen. Je kan ze niet laten verlopen en bij tussentijds opzeggen gaat de "helpdesk" moeilijk doen.

Tot twee keer toe heb ik nu een factuur ontvangen terwijl ik al meerdere malen verzocht heb om mijn gehele account, inclusief alle domeinnamen per direct stop te zetten. Dit leidde iedere keer tot een hoop heen- en weer gemail, waarna me verteld werd dat het geregeld was. Waarna enkele maanden later weer een factuur verscheen.

Telkens moet ik weer mailen naar de helpdesk, waarna blijkt dat mijn account en minstens één domeinnaam nog altijd niet is stopgezet. Ik zit nog steeds vast aan dit bedrijf, terwijl ik al een jaar op geen enkele manier gebruik maak van hun producten of diensten. Toch hebben ze iedere keer het lef om precies uit te leggen hoe ik de factuur moet betalen in plaats van dat ze eens luisteren naar wat ik al meerdere malen verzocht heb. Ze willen je geld uit je zak kloppen voor iedere domeinnaam die je ooit hebt gebruikt.

dat mijn account, inclusief alle domeinnamen die nog lopen, nu eindelijk worden stopgezet aangezien ik dit al meerdere malen verzocht heb. De nieuwe factuur moet worden verwijderd aangezien ik niet ga betalen voor iets dat ik niet gebruik en er moet ook worden gezorgd dat ik nooit meer een factuur van ze krijg.

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?