Klacht Mijndomein.nl: Sta de klant eens telefonisch te woord, wanneer er om gevraagd wordt!

Klachtnummer
# 295347
Gebruiker
Nick Katier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klote communicatie, niks is persoonlijk bij dit bedrijf. Je bent een nummer, en dit gevoel geven ze je ook. We zien elkaar voor de rechter volgende maand. Ga nooit in zee met domein.nl. Ik zit nu met mijn bedrijf bij een concurrent van hen. En deze zijn goed bereikbaar en menselijk aan de telefoon.

De oplossing

Gevoel hebben dat je een klant bent en geen nummer.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijndomein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen