Klacht Mijngamesverkopen.nl: Belast voor EUR 165 en EUR 162 voor een 4-tal sample flesjes

E.H. Stenzler

Na het reageren op een advertentie via Facebook voor een 4-tal sample flesjes zijn we aan twee abonnementen geslingerd. Dat had tot gevolg dat we voor een bedrag van EUR 162 en een bedrag van EUR 165 via onze credit card zijn belast. We hebben direct gebeld met onze credit card maatschappij en die vermelde - heel passief - dat er niet aan deze zwendel te doen is. Daarna telefonisch en schriftelijk contact gezocht met Beautycatch.com en na veel corresponderen heeft Beautycatch het tweede bedrag gecrediteerd op onze credit card. Daarna hebben ze niet meer gereageerd op onze emails en kan ik ze telefonische niet meer bereiken.
Ik hoop door via de consumentenbond we de krachten kunnen bundelen om deze zwendelaar aan te pakken.

Restitutie van EUR 162 en uitsluiting van deze zwendelpraktijken

Mijngamesverkopen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Mijngamesverkopen.nl?