Wij vinden dat Mijngratisbox.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mijngratisbox.nl: Opgelicht door mijngratisbox.nl
Details
Klacht
Op de site van www.mijngratisbox.nl werd een studentenbox aangeboden waarbij alleen de verzendkosten betaald hoefden te worden, Wilde je een grotere box, dan kon je deze krijgen voor meer geld. Dit geld zou je later terugkrijgen en dus betaalde je ook hierbij alleen de verzendkosten. Nu heb ik deze box aangeschaft en betaald via IDEAL, maar nu heb ik nog steeds geen box ontvangen. De site is niet meer in gebruik en op emails naar info@mijngratisbox.nl wordt niet gereageerd. Dit heeft mij 27,44 euro gekost (verzendkosten en kosten van de producten waar je latere restitutie voor zou krijgen). Ik ben nu net klaar met studeren en heb niet veel geld. Daarom koos ik om z'n box aan te schaffen. 27,44 eur is veel geld voor mij. Ik zou het dan ook zeer prettig vinden dit terug te krijgen.Gewenste oplossing
Als oplossing zou ik of:1 Mijn geld terug willen óf
2. De beloofde box alsnog ontvangen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.