Klacht Mijngratisbox.nl: Opgelicht door mijngratisbox.nl

Enemies

Door alle reclames die ervoor werden gemaakt door in mijn ogen redelijk betrouwbare bronnen zoals 3FM leek het mij ook een goede deal. Ik kan de spullen uitproberen en zij krijgen feedback op de producten, voor 6,75 aan verzendkosten. Helaas is de site twee weken voor de zogenaamde levering ineens offline gehaald en heb ik voor twee boxen betaald terwijl er niks geleverd wordt. Helaas wordt ook nu pas op verschillende sites aangegeven dat mijngratisbox.nl waarschijnlijk een oplichter is en er nooit wat zal komen. Erg jammer, zijn ook nergens meer te vinden. Ik heb geprobeert contact te zoeken met het bedrijf maar sta helaas met lege handen, de site is weg, geen reactie op mijn e-mail en hun kvk-inschrijving is ongeldig. Helaas is PayPal de enige die geld terug geeft, maar als je via iDeal hebt betaald sta je met lege handen.

Het liefst indien mogelijk een compensatie of mijn geld terug, maar in ieder geval dat die mensen gevonden worden en opgepakt worden!

Wij vinden dat Mijngratisbox.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mijngratisbox.nl?