Klacht Mijngratisbox.nl: St. Mollie heeft mijn abonnement van de sportschool opgezegd, dacht ik.

Hans

Via de site van Basic Fit wilde ik mijn abonnement opzeggen. Ik las dat ik dat via st. Mollie Payments moest doen die dan een aangetekende brief zou sturen. Die moest ik dan betalen . Na een paar dagen nagevraagd op de sportschool omdat ik het niet vertrouwde. Daar zeiden ze dat dat helemaal niet hoeft. De medewerker kon het gewoon via de p.c. regelen. Het gekke was dat mijn abonnement niet was opgezegd. Thuisgekomen bekeek ik het mailtje die ik van Mollie had gehad en zag dat de brief 4 dagen daarvoor al was bezorgt bij het hoofdkantoor van Basic Fit.

Doordat het abonnement niet opgezegd is eis ik mijn geld van de aangetekende brief terug. Vraag me ook af of die brief wel verzonden is. Heb daar ook geen bewijs van gekregen.

Wij vinden dat Mijngratisbox.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mijngratisbox.nl?