Opgelost door Mijnkentekenbewijs.nl: Dienst aangevraagd (kentekenbewijs) en niet geleverd gekregen, contact is niet mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451154
Gebruiker
Marieke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb via mijnkentekenbewijs.nl een nieuw kentekenbewijs aangevraagd en daar € 92,35 voor betaald. Ik was in de veronderstelling dat dit onderdeel van RDW was. Na 2 weken niks ontvangen, telefoon wordt niet opgenomen en er wordt niet gereageerd op mijn mails. Inmiddels kentekenbewijs op andere manier aangevraagd (en betaald), ik heb deze met spoed nodig. Ik wil telefonisch contact met het bedrijf en mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil mijn geld (€92,35) terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Mijnkentekenbewijs.nl
    Datum
    Geachte mevrouw van der Horst,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten.

    Ik zie inderdaad dat u op 25 mei jl. een bestelling heeft gedaan vanaf onze website. Ik heb u hierna op 25 mei jl. een mail verzonden voor de meldcode van de auto, hier heb ik helaas geen reactie op mogen ontvangen. Ook heb ik op 8 juni jl. een mail verzonden ter herinnering van mijn vraag.

    Ik heb op beide mails geen reactie mogen ontvangen.
    Ik heb daarom de bestelling niet in orde kunnen maken bij het RDW.

    Hierdoor kan ik uw klacht helaas niet gegrond verklaren. Ik stel voor dat wij de aankoop ontbinden.

    Met vriendelijke groeten,

    Zohra Bal
  2. Auteur
    Marieke
    Datum
    Beste mevrouw Zohra,

    Op 26 mei 20.21 uur heb ik het chassisnummer van de auto per mail gestuurd naar info@statempire.nl. Een tweede mail heb ik niet ontvangen.

    Ik ga akkoord met het ontbinden van de aankoop, zou u het betaalde bedrag terug willen storten op NL05INGB0668970421. Graag krijg ik een bevestiging wanneer het bedrag terug gestort is.

    Vriendelijke groet,
    Marieke van der Horst
  3. Auteur
    Mijnkentekenbewijs.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw van der Horst,

    Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen.
    Ik zal opdracht geven aan de financiële afdeling om de restitutie in orde te maken.

    Indien u nog vragen voor mij heeft, verzoek ik u deze per mail tot mij te wenden.
    Dit kan op het algemene mailadres.

    Met vriendelijke groeten,

    Zohra Bal
    Klachtenfunctionaris

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Restitutie van de betaalde kosten. De kosten zijn vooralsnog niet terug gestort. Zodra dit is gebeurd, zal ik dit hier toevoegen. 29 juni 2020 (14 dagen na overeengekomen oplossing) is het bedrag nog steeds niet terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Mijnkentekenbewijs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen