Klacht MijnMagneetbord.nl: betaalde bestelling niet ontvangen

eve

Op 26 augustus j.l. heb ik een bestelling geplaatst bij mijn magneetbord.nl en het bedrag van 125 euro betaald middels ideal. Een bevestiging van deze bestelling gehad per mail. De website belooft persoonlijk contact over de bestelling en levering binnen 10 werkdagen. Tot op heden heb ik niets ontvangen en niets vernomen van deze webwinkel. Ik heb inmiddels twee keer gemaild met het verzoek contact met mij op te nemen en mijn bestelling te verzenden, dan wel mijn geld terug op mijn rekening te storten. Geen reactie gekregen. Verschillende keren heb ik gebeld, maar de telefoon wordt niet opgenomen. Dus heb ik de voicemail ingesproken met het verzoek mij terug te bellen. Geen reactie gekregen.

Ik wil mijn bestelling ontvangen binnen 3 werkdagen of binnen 3 dagen mijn geld terug op mijn rekening.

Wij vinden dat MijnMagneetbord.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MijnMagneetbord.nl?