Klacht Mijnnaamketting.nl: Bestelling nog steeds niet binnen

Klachtnummer
# 450286
Gebruiker
Sja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 29 april heb ik een goude ketting voor Moederdag besteld. Hij zou binnenkomen tussen 26 en 28 mei. Hij is niet binnengekomen. De status blijft op verzenden staan. Ik had een mail eruit gegooid, reactie was dat ze hun excuus aanboden en dat ik iets kon bestellen ter waarde van 50 euro (dat ik gratis kreeg). Dat vond ik al heel raar. Paar dagen verder nog steeds geen antwoord. Wil nu heel graag mijn geld terug!!

De oplossing

Dat ze zorgen dat mijn geld wordt teruggestort op mijn rekening!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mijnnaamketting.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mijnnaamketting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen