Klacht Mijnnaamketting.nl: Niets ontvangen, weinig contact vanuit hun kant

Klachtnummer
# 262467
Gebruiker
StephanieG1989
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim op tijd een armbandje besteld voor moederdag tot op heden niets ontvangen. Zij geven aan dat zijn 15-5 een onderzoek zijn gestart waar het pakketje zich bevindt. Ik hoor niks meer en ze reageren gewoon niet op mijn mails. Ik ben bang dat ik opgelicht ben. Ik wil het pakketje ook niet meer ontvangen en heb dit ook aangegeven

De oplossing

Dat zij aan Klarna doorgeven dat de bestelling geannuleerd is en dat zij mij dit ook zwart op wit bevestigen. Ik hoef geen compensatie want ik wil niets meer te maken hebben met dit bedrijf en excuses heb ik niks aan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mijnnaamketting.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijnnaamketting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen