Klacht Mijnnaamketting.nl: Sinds november wacht ik op fatsoenlijke items

Angie80

Het is vandaag 19 februari 2018. Ik ben al bezig met iets oplossen vanaf november 2017. Toen heb ik 2 hele mooie kettingen besteld. 1 ervan is godzijdank goed gelukt, maar die van mij 2x terug moeten sturen. Uiteindelijk maar gekozen voor een ring dacht daar kan niets mis mee gaan. Ik kreeg er ook een armbandje bij als sorry. Goed gesprek gehad met de desbetreffende mevrouw en wachten tot mijn kerstkado uiteindelijk in januari zou binnenkomen.
Ik had besteld een ring €59,95 voor de middelste vinger maat 18 maar deze paste niet en heb ik hem maar om mijn ringvinger gedaan. Het armbandje super mooi maar hiervan brak er een stukje af. Dus weer gemaild. Hier zou een nieuwe voor gestuurd worden. Op 3 februari kreeg ik een mail dat het armbandje bezorgd zou worden. Nu op de 19e nog niets ontvangen. Ik heb bij de juwelier even laten checken wat de maat van mijn ring is. En dat bleek een krappe mt 17 te zijn. Al met al teleurstelling op teleurstelling. Ik heb als tegemoetkoming €10,79 gestort gekregen. Nou ik heb op de

15e de desbetreffende mevrouw gemaild en ook tot op de dag van vandaag niets meer vernomen. Dus helaas ben ik dan genoodzaakt om een klacht in te dienen. Ik dacht echt een leuke site gevonden te hebben om mijn vriendinnen blij te maken met een gepersonaliseerd kado maar ik raad het nu een ieder helaas af!!!

Ik zou tevreden zijn als men dit echt serieus had genomen en de klacht had opgepakt. Had gereageerd. En mij een betere tegemoetkoming had gegeven. €40,- €50,- per direct retour had beter geweest dan het luttele bedrag van €10,- wat eigenlijk mijn verzendkosten zijn voor t terugsturen van de kettingen.

Mijnnaamketting.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mijnnaamketting.nl?