Klacht Mijnnaamketting.nl: Wel betaald, niks ontvangen.

Klachtnummer
# 337138
Gebruiker
Pannenkoek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een ketting besteld voor mijn vrouw als verrassing. Nu heb ik al wel betaald maar niks ontvangen. Al een paar keer gemaild hierover, wel antwoord gekregen maar geen duidelijk wanneer het geleverd zou worden. Daar in tegen een compensatie aangeboden gekregen, deze heb ik niet geaccepteerd. Ik heb liever dat de ketting geleverd word.

De oplossing

Ik zou graag de ketting als nog geleverd hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mijnnaamketting.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mijnnaamketting.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen