Wij vinden dat Mijnonlineloket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mijnonlineloket.nl: Betaald voor een service, die ik niet heb gekregen
Details
Klacht
Goedemiddad, ik heb op 24 October 2020 een aanfrag voor een BRP uitreksel ingediend op deze website. Zij gelofen dat het maar 10 dagen duurt om de brp te krijgen. Op 27.Oct. heb ik een mail gekregen dat ze mijn aanfrag hebben ontvangen en dat het tien dagen duurt vordat ik mijn brp krijg. Nu zijn we een maand verder, en ik heb mijn brp nog steeds niet, een antword op mijn klachten krijg ik ook niet. Ik wil graag mijn geld van deze website terug krijgen, omdat ik vermoed dat het een scam is.Gewenste oplossing
Ik wil graag dat jullie nog meer druk op deze online website gaan zetten en dat ik mijn geld terug krijg. Ook in de google reviews zeggen een antaal mensen dat deze website niet legit is, daroom will ik het aan jullie ook graag vragen, om deze informatie aan gemeente te comuniceren en andere consumenten waarschuwen. Ik heb niet eens een factuur van hun gekregen of een klacht numer.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.