Klacht Mijnserver: Bedrijf reageert niet adequaat op grote spoedstoringen

Klachtnummer
# 495468
Gebruiker
Tom Sound Dog
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bedrijfswebsite is nu al twee keer kort na elkaar 3 tot 4 dagen (per keer) down geweest. Dat heeft enorme impact omdat mijn klanten hun reserveringen doen via deze website. Geen reserveringen = geen inkomsten. Aangezien onze mailserver ook telkens onbereikbaar is, kunnen de klanten ook niet via die weg reserveren. Als de website er 1 dag uit ligt, dan heb ik een inkomstenderving van gemiddeld 150 euro. Nu inmiddels dus al een totaal van minstens 900 euro.

Wat misschien nog wel erger is, is dat als klanten iedere keer niet kunnen reserveren... ze dan uiteindelijk naar mijn concurrenten gaan. En dan is de schade nog vele malen groter. Een klant die wekelijks bij ons bedrijf reserveert levert op jaarbasis ongeveer 2600 euro op. Als ik daar een paar van kwijt raak door het gepruts van mijnserver.nl, dan is dat absoluut verwijtbaar.

Het probleem is dat men bij mijnserver.nl de telefoon niet opneemt. Je wordt of uit de wachtrij gegooid of je krijgt een voicemail waar men ook niet op reageert. Na 17:00 is er geen support meer. Als er spoed is kan er alleen gemaild worden (na 17:00 of in het weekend). Het probleem is dat daar ook niet op gereageerd wordt.

Dat is natuurlijk schandalig als bedrijven afhankelijk zijn van een provider als mijnserver.nl.

De oplossing

Ik ben tevreden als men mij welgemeende excuses en een schadevergoeding aanbied. De maximale downtime van mijn website is meer dan men garandeert. Dus ik vind dat ik recht heb op wat ik vraag.

Er staat tevens dat er geen wachtrij is als je belt en dat je in het ergste geval binnen 4 uur terug wordt gebeld. Ook dat is grote onzin.
Men moet beseffen dat er voor veel bedrijven heel veel afhangt van een betrouwbare provider. En het geeft niets dat niet altijd alles perfect werkt. Maar als er echt een grote storing is (aan de kant van mijnserver.nl), dan moet je wel contact kunnen maken zodat het probleem z.s.m. opgelost kan worden. Daar betalen we tenslotte voor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mijnserver hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mijnserver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen