Opgelost door Mijnsupermarkt.nl: Geen levering na betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47207
Gebruiker
Evelyn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op9januari en betaald maar nog niets ontvangen.
Via de website heb ik navraag gedaan maar geen antwoord gekregen.
Nogmaals via de mail gevraagd of het kolpt dat er nog geen levering was geweest maar wederom geen antwoord.
Levering zou na twee dagen zijn dus ik krijg hier een ongemakkelijk gevoel over.

De oplossing

Graag levering van betaalde producten of geld retournering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mijnsupermarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Evelyn
    Datum
    De klacht is opgelost. Ik heb mijn geld terug gekregen. Na het plaatsen van mijn klacht kreeg ik na twee dagen bericht van de website en een week na plaatsing mijn geld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Evelyn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mijnsupermarkt.nl?