Klacht MijnVerklaring: ABSURD

Amal

Mijn verklaring misleid mensen en komen beloftes niet na. Nadat ik belde naar mijnverklaring vertelde ze dat ik de helft van mijn geld terug kan krijgen door een POSITIEVE reactie te plaatsten op trust pilot. Als 16 jarige vind ik het best jammer dat ik 41,35 euro heb betaald voor iets wat pas verstuurd wordt als ik nog een extra 33,85 betaal.

Ik wil graag mijn geld terug krijgen

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw Abdi Ali,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb de opdracht gekregen vanuit de directie om het dialoog met u aan te gaan en de klacht (indien mogelijk) op te lossen.

Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

Met vriendelijke groeten,

Z.Bal
    Klachtenfunctionaris

Dat was 19-02
    Dat had ik wel gedaan via mijn stage hun link aangezien dat wel moest omdat ik anders geen stage mocht lopen.
    Dat heb ik inderdaad gelezen alleen zie je dat je eenmalig moet betalen.

Mvg,

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw Ploeg,

Ik dank u voor uw antwoord op mijn vragen. Ik kan uw aanvraag helaas niet herroepen.
    Ik zal in deze mail mijn beslissing toelichten.

Alvorens u de bestelling deed, had u op onze homepagina (en aanvraagpagina) onder de sectie 'kosten' kunnen teruglezen wat de tarieven en onze werkwijze is bij het afnemen van een dienst. U geeft aan dat u deze heeft gelezen, maar dat het voor u onduidelijk was hoe de kosten in elkaar staken. Wij hebben deze informatie niet zomaar geplaatst op de pagina, hier wordt duidelijk omschreven dat de kosten €75,20 zijn en dat deze in twee termijnen voldaan dienen te worden.

U heeft ons op de website een bedrag van €41,35 betaald en dit is het bedrag dat wij dus aan u moeten communiceren. Er staan onderaan het betalen op de aanvraagpagina duidelijk dat er meerkosten zijn voor Dienst Justis, u heeft ook dit over het hoofd gezien.

Wij hebben hiermee werk voor u verricht. U had de aanvraag ook bij het gemeentehuis kunnen doen en in dat geval is het inderdaad een stuk goedkoper, maar dat betekent wel dat u in een wachtrij moet staan, formulieren en een ochtend vrij nemen. De meerwaarde van MijnVerklaring is dat dit allemaal niets hoeft, wij doen de aanvraag en dat scheelt u een hoop tijd. U doet dus een betaling voor de tijdswinst dat u met ons boekt.

U heeft inmiddels uw VOG al ontvangen en daarmee is ons werk voldaan. Ik wens u veel succes toe in uw nieuwe functie.

Met vriendelijke groeten,

Z. Bal
    Klachtenfunctionaris

Amal
Ik heb inderdaad een vog ontvangen 1/2 maanden later. En was dat niet via jullie maar via de gemeente. Ik wil graag mijn geld terug en ga ik anders aangifte doen aangezien ik toch de vog heb maar niet via jullie bedrijf en het ook heel wat later heb binnen gekregen

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?