Klacht MijnVerklaring: Betalen ondanks toezeggingen maar niet terug,

# 419863
misleiding.vog

Bij MijnVerklaring zijn ze bewust bezig het terugbetalen van €41.35 te frustreren ondanks de toezegging per mail van dhr. drs.[naam verwijderd door moderator] jurist en contractmanager [Naam verwijderd door moderator] en telefonische toezeggingen heb ik nog steeds niets ontvangen.
Mijn eerste vraag om opheldering loopt al vanaf 17-10-2019
Om dat ik mij misleid voel. verzoek ik u 02-12-2019 nogmaals het aan u betaalde bedrag terug te betalen .
Het begint knap irritant te woorden telkens langdurig in de wacht te staan om vervolgens, netjes met een kluitje in het riet te worden gestuurd gestuurd.

Afspraak nakomen en direct terug €41.35 terug betalen

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw [naam verwijderd door moderator],

U heeft een klacht ingediend over MijnVerklaring.

Wij hechten er als bedrijf erg veel waarde aan om onze klanten tevreden te houden, helaas lukt dit ons niet altijd en daarom heb ik de opdracht gekregen om met u het dialoog aan te gaan en een oplossing te zoeken voor uw klacht.

Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

Zodra ik een reactie op mijn vragen heb, zal ik reageren op uw klacht en met een oplossing komen.

Met vriendelijke groeten,verblijf ik hierbij,

Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
    MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Het klopt inderdaad dat wij standaard concepten hebben welke wij gebruiken in onze reacties of mails.
    Dit doen overigens veel bedrijven.

Het doet niet af aan het feit dat ik uw reactie doorneem en uw klacht in behandeling neem, daarom nogmaals het verzoek om de vragen te beantwoorden en mij meer inzicht te geven in de situatie. Ik zal daarna een beoordeling doen van uw herroepingsverzoek.

1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?

Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

Met vriendelijke groeten,

Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?