Opgelost door MijnVerklaring: Geen gehoor heb daardoor mijn geld verloren krijg pas reactie als de VOG verzonden is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 418264
Gebruiker
EersteKastanje#59
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw,

Ik wil mijn geld terug voor mijn VOG aanvraag.
Ik heb jullie gemaild en tien keer gebeld ik kreeg geen gehoor, ook jullie spoed nummer.
Ik krijg net een reactie dat de verzending de deur al uit is en dat ik mijn geld niet meer terug krijg.
Ik heb alles geprobeerd om jullie te bereiken maar ik kreeg geen gehoor.
Ik vind dit asociaal ik ga hier werk van maken

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

4 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Stuut,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb de opdracht gekregen vanuit de directie om het dialoog met u aan te gaan en de klacht (indien mogelijk) op te lossen.

    Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

    1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

    Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
  2. Auteur
    EersteKastanje#59
    Datum
    Beste Maria,

    1. 20 januari aanvraag gedaan en ook geanuleerd
    2. Nee
    3. Nee niet gezien
  3. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Stuut,

    Middels dit bericht zal ik uw verzoek beoordelen.
    U heeft antwoord gegeven op de vragen en met inachtneming van uw antwoorden heb ik besloten uw aanvraag te herroepen.

    U geeft aan geen gebruik te hebben gemaakt van de aanvraag dat wij hebben geleverd en om die reden kan ik inderdaad uw aanvraag herroepen.

    Ik stuur u een bericht om de herroeping af te handelen.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
  4. Auteur
    EersteKastanje#59
    Datum
    Beste mevrouw van de Venn,

    Bedankt voor de goede service en oplossing.

    Vriendelijke groeten,

    Rianne Stuur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EersteKastanje#59
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen