Klacht MijnVerklaring: Geen geld terug ontvangen na annulering binnen termijn.

Klachtnummer
# 523176
Gebruiker
Semu
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Heb een aanvraag gedaan en betaald, gelijk daar achter ook geannulleerd. Had toen nog geen bericht ontvangen van Justis. Gebeld met het verzoek om geld terug te storten. Dit is niet gebeurd omdat ik niet op tijd zou zijn en er al een bericht vanuit Justis al was ontvangen, ja de volgende dag. Ene jurist Azarov die bakt er ook helemaal niks van, kan beter vakken vullen bij AH. Heb Gebeld en gemaild geen reactie. Ik ben een ondernemer en ga ook rechterlijke stappen nemen als dit niet per direkt wordt opgelost. Alle kosten en tijd dat ik hiermee bezig ben geweest ga ik verhalen bij mijn verklaring.

De oplossing

Ik wil dat mijn betaling wordt terug gestort, zo moeilijk is dat niet.

14 reacties

  1. Auteur
    Semu
    Datum
    Geen reactie? Telefoon wordt niet beantwoordt. Dit laat natuurlijk zien hoe ze met de klanten omgaan, triest!!!
  2. Auteur
    Semu
    Datum
    Nog altijd GEEN reactie, zoals verwacht!
  3. Auteur
    Semu
    Datum
    Nog steeds geen reactie, ik wacht het nog af!
  4. Auteur
    Semu
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
  5. Auteur
    Semu
    Datum
    Nog steeds niks..
  6. Auteur
    Semu
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
  7. Auteur
    Semu
    Datum
    Wat een onverantwoordelijke bedrijf, nog nooit zoiets meegemaakt, oplichters..
  8. Auteur
    Semu
    Datum
    Niks..niks..niks...
  9. Auteur
    Semu
    Datum
    Bestaat deze oplichterij nog wel?
  10. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Goedendag,

    Mijn excuus voor de late reactie. Ik zie de klacht(en) nu pas langskomen.

    Ik kan u hiermee bevestigen dat mijnVerklaring B.V. is gestopt met al haar economische activiteiten, en zo ook het aanbieden van aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag. De website waar u een bestelling heeft geplaatst is geen eigendom van mijnVerklaring B.V. of haar voormalig bestuurder(s).

    Wel begrijp ik dat u zich opgelicht voelt, en daarvoor verwijs ik u naar het bedrijf achter de website mijnVerklaring.info. Wellicht kunt u hiervoor terecht bij Mollie, of komt u via de SIDN achter de vestigingsgegevens van dit bedrijf.

    Helaas kan ik niets voor u betekenen in deze kwestie, en verzoek ik u derhalve deze klacht ook te verwijderen.

    Met vriendelijke groeten,

    Jeanette
  11. Auteur
    Semu
    Datum
    Beste Jeanette,

    Wie bent u dan, van mijnverklaring? Zo ja, kunt u mij toch wel helpen de klacht blijft staan tot het is opgelost.
  12. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Hallo Kicilarslan,

    Ja, maar mijnVerklaring.nl en mijnVerklaring.info zijn aparte bedrijven, en hebben niets met elkaar te maken. U kunt op uw bankafschrift zien wie u heeft betaald.

    U komt niet voor in ons klantenbestand, en bent daarom (wellicht) klant bij mijnVerklaring.info

    Met vriendelijke groeten,

    Jeannette
  13. Auteur
    Semu
    Datum
    Beste Jeanette,

    Ik heb de aanvraag via mijnverklaring.nl op klant nummer: 2251. Ik heb een screenshot van de aanvraag toegevoegd, zie bijlage!
  14. Auteur
    Semu
    Datum
    Ging net zo goed de reacties maar jammer genoeg is het weer stil. Komt er nog een reactie op mijn laatste reactie hievoor???

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen