Klacht MijnVerklaring: Geen geld terug ontvangen na annulering binnen termijn.

Semu

Heb een aanvraag gedaan en betaald, gelijk daar achter ook geannulleerd. Had toen nog geen bericht ontvangen van Justis. Gebeld met het verzoek om geld terug te storten. Dit is niet gebeurd omdat ik niet op tijd zou zijn en er al een bericht vanuit Justis al was ontvangen, ja de volgende dag. Ene jurist Azarov die bakt er ook helemaal niks van, kan beter vakken vullen bij AH. Heb Gebeld en gemaild geen reactie. Ik ben een ondernemer en ga ook rechterlijke stappen nemen als dit niet per direkt wordt opgelost. Alle kosten en tijd dat ik hiermee bezig ben geweest ga ik verhalen bij mijn verklaring.

Ik wil dat mijn betaling wordt terug gestort, zo moeilijk is dat niet.

Semu
    Geen reactie? Telefoon wordt niet beantwoordt. Dit laat natuurlijk zien hoe ze met de klanten omgaan, triest!!!
    Semu
    Nog altijd GEEN reactie, zoals verwacht!
    Semu
    Nog steeds geen reactie, ik wacht het nog af!
    Nog steeds geen reactie.
    Nog steeds niks..
    Nog steeds geen reactie.
    Semu
    Wat een onverantwoordelijke bedrijf, nog nooit zoiets meegemaakt, oplichters..
    Niks..niks..niks...
    Semu
    Bestaat deze oplichterij nog wel?
    MijnVerklaring
    Goedendag,

Mijn excuus voor de late reactie. Ik zie de klacht(en) nu pas langskomen.

Ik kan u hiermee bevestigen dat mijnVerklaring B.V. is gestopt met al haar economische activiteiten, en zo ook het aanbieden van aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag. De website waar u een bestelling heeft geplaatst is geen eigendom van mijnVerklaring B.V. of haar voormalig bestuurder(s).

Wel begrijp ik dat u zich opgelicht voelt, en daarvoor verwijs ik u naar het bedrijf achter de website mijnVerklaring.info. Wellicht kunt u hiervoor terecht bij Mollie, of komt u via de SIDN achter de vestigingsgegevens van dit bedrijf.

Helaas kan ik niets voor u betekenen in deze kwestie, en verzoek ik u derhalve deze klacht ook te verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Jeanette
    Beste Jeanette,

Wie bent u dan, van mijnverklaring? Zo ja, kunt u mij toch wel helpen de klacht blijft staan tot het is opgelost.
    MijnVerklaring
    Hallo Kicilarslan,

Ja, maar mijnVerklaring.nl en mijnVerklaring.info zijn aparte bedrijven, en hebben niets met elkaar te maken. U kunt op uw bankafschrift zien wie u heeft betaald.

U komt niet voor in ons klantenbestand, en bent daarom (wellicht) klant bij mijnVerklaring.info

Met vriendelijke groeten,

Jeannette
    Beste Jeanette,

Ik heb de aanvraag via mijnverklaring.nl op klant nummer: 2251. Ik heb een screenshot van de aanvraag toegevoegd, zie bijlage!
    Semu
    Ging net zo goed de reacties maar jammer genoeg is het weer stil. Komt er nog een reactie op mijn laatste reactie hievoor???

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?