Klacht MijnVerklaring: Herroepingsrecht

Boos op mijn verklaring

Een VOG aangevraagd via de site Mijn Verklaring. Na betaling bleek dat er nadat de aanvraag bij Justis zou worden ingediend er nog een bedrag betaald moest worden. Hierop een annulering ingevuld op de site van Mijn Verklaring en gebruik gemaakt van mij herroepingsrecht. Een paar uur later kreeg ik een bericht dat de aanvraag was ingediend bij Justis en dat ik alsnog het bedrag ondank de tijdige herroeping moest betalen.
Tot op heden kom ik er met Mijn Verklaring niet uit. Ik ben op zoek naar lotgenoten en wil middels mijn advocaat een collectief opstarten tegen Mijn verklaring met mensen welk hetzelfde is overkomen, en ook niet tot een oplossing komt met dit bedrijf. Het gaat dan om het tijdig herroepen VOOR dat men de aanvraag bij Justis heeft kunnen indienen

Contact en gewoon terugbetalen. Fairplay

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw [persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Wat jammer dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Mijn Verklaring.

Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over het bedrijf en de toegevoegde waarde van Mijn Verklaring haar diensten. Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis. U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij voor deze dienst kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

Op de website van Mijn Verklaring staat vermeld, onder het kopje kosten, dat het totale bedrag voor het aanvragen van een VOG €75,20 bedraagt.

Via Mijn Verklaring kan er enkel een VOG worden aangevraagd met spoed, dit is de reden dat er geen herroeping termijn is.

Met vriendelijke groeten,

Quinty de Mooij
    Vertrouwenspersoon
    MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw [persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Ik adviseer u om de bewijsstukken te zenden naar klachten@mijnverklaring.nl. Zodra ik uw mail ontvang zal ik de mailcorrespondentie bekijken en u binnen één werkdag terug mailen.

Met vriendelijke groeten,

Quinty de Mooij

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?