Klacht MijnVerklaring: Komen afspraken niet na.

Klachtnummer
# 417011
Gebruiker
Esthermos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had een negatieve review geschreven omdat ik verbaasd was over de hoogte van de kosten. Dat vond ik bij de aanvraag niet duidelijk aangegeven, dat je eerst een gedeelte moest betalen en later nog een deel. Toen zeiden ze als je die review verwijderd en een positieve review schrijft krijg je de helft van jouw geld terug. 2 x gebeld waarvan 1 x een half uur in de wacht gestaan en ik zou het geld alsnog gestort krijgen. Ze noemde ook mijn bankrekeningnummer op. Tot op heden helaas niets teruggekregen... ze maken beloftes niet waar.

De oplossing

Afspraken nakomen

3 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Mostertman,


    Het bevreemd mij dat het geld nog niet is overgemaakt.

    Ik wil u hiermee mijn excuus aanbieden en beloof dat ik het geld per omgaande zal overmaken.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
  2. Auteur
    Esthermos
    Datum
    Dat is inmiddels meerdere keren toegezegd, ik ben benieuwd....tot op heden heb ik nog niets ontvangen op mijn rekening.

  3. Auteur
    Esthermos
    Datum
    Als ik het geld heb ontvangen, dan zal ik direct de review verwijderen.

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen