Klacht MijnVerklaring: Komen afspraken niet na

Jolanda65xx

Ze hebben mij diverse malen toegezegd € 41,35 terug te betalen tot op heden nog geen rooie cent ontvangen ondanks diverse herhaaldelijke verzoeken krijg geen respons of creditering.

Mij per omgaande € 41,35 betalen

Geachte heer, mevrouw Voskes,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb de opdracht gekregen vanuit de directie om het dialoog met u aan te gaan en de klacht (indien mogelijk) op te lossen.

Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

Jolanda65xx
    Er is mij toegezegd dat ik het bedrag teruggestort zal krijgen. Ik ben het mailen en bellen inmiddels behoorlijk beu. Ik zit in een zware burn out merk dat dit zoveel energie vreet dat ik besloten heb de zaak uit handen te geven. Ik heb inmiddels contact met mijn jurist en een klacht ingediend bij Consuwijzer. Ik voel me opgelicht en word aan het lijntje gehouden. Ik moet met een minimum inkomen rondkomen en heb dit bedrag zo hard nodig om in mijn levensbehoeften te voorzien. Ik laat het hier absoluut niet bij zitten.
    Geachte heer, mevrouw Voskes,

U kiest ervoor om uw klacht op dit platform te publiceren en wij pakken uw klachten middels ons protocollen op. Ik heb voor een correcte beoordeling antwoord nodig op bovengestelde vragen.

Geachte heer, mevrouw Voskes,

Vandaag heb ik u gebeld om eventueel uw openstaande klacht op te lossen. U was helaas niet telefonisch bereikbaar. Echter ik zie dat uw klacht gaat over het niet ontvangen van het bedrag van 41, 35 ivm met uw annulering. Ik zie in het betaalsysteem dat u het bedrag inmiddels ontvangen heeft. ( 18 februari ). Om deze reden wil ik u vragen om uw klacht te verwijderen. Als u verder nog vragen /opmerkingen heeft hoor ik het graag.

Geachte heer, mevrouw Voskes,

Hiermee sluit ik uw klacht af.

Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?