Klacht MijnVerklaring: mijnverklaring levert geen aanvullende dienst maar verhoogd enkel de kosten van een VOG aanvraag

fsm

Mijnverklaring.nl heeft een bedrag van € 41,35 in rekening gebracht voor een VOG. Achteraf blijkt, dat ik voor de VOG bij Justis alsnog moet betalen.
Mijnverklaring.nl is inmiddels uit de lucht gehaald maar de malafide praktijken gaan gewoon door onder een nieuwe naam mijnverklaring.info.
Ik heb GEEN gebruik gemaakt van de diensten van mijnverklaring.nl en heb mijn geld tijdig terug geëist. Daar gaat mijnverklaring.nl niet op in.

Ik wil het teveel betaalde bedrag van € 41,35 voor niet geleverde diensten terug ontvangen.

fsm
    Ik heb mijnverklaring aangeschreven en om restitutie gevraagd vanwege het feit dat hun inbreng geen toegevoegde waarde bij de aanvraag van een VOG heeft gehad en ALLEEN de kosten met 120 % verhoogd zijn. Zij geven aan hier niet op in te willen gaan.
    Inmiddels is de .nl website uit de lucht en zijn ze doorgegaan met mijnverklaring.info. Intussen blijkt ook dat de hoofdpersoon van mijnverklaring bij meerdere malafide praktijken betrokken is. Zelf de eigenaar van het pand wat ze huren heeft een vordering op hen gezet wegens niet betaalde rekeningen.
    fsm
    Zoals verwacht reageert mijnverklaring niet omdat ze weten dat ze fout zitten.
    Ik wil graag het teveel en onterecht betalde bedrag terug ontvangen.
    fsm
    Mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info verlenen foute informatie: als reactie op mijn review op Trustpilot verklaren ze het volgende:
    Antwoord van MijnVerklaring
    5 uur geleden
    Hallo Fred,
    Correctie: mijnverklaring.info is niet van ons. Wij zijn al geruime tijd gestopt met onze website.
    Ik verzoek uw beoordeling te verwijderen.
    Met vriendelijke groeten,
    Halima

Zie ook bijgaande bestand met een schermafdruk van deze website. Dus ze liegen ook nog gewoon.
    fsm
    Er is geen oplossing en die komt er ook niet omdat mijnverklaring nooit reageert en hiermee de langste adem hoopt te hebben .
    MijnVerklaring
    Goedendag,

Mijn excuus voor de late reactie. Ik zie de klacht(en) nu pas langskomen.

Ik kan u hiermee bevestigen dat mijnVerklaring B.V. is gestopt met al haar economische activiteiten, en zo ook het aanbieden van aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag. De website waar u een bestelling heeft geplaatst is geen eigendom van mijnVerklaring B.V. of haar voormalig bestuurder(s).

Wel begrijp ik dat u zich opgelicht voelt, en daarvoor verwijs ik u naar het bedrijf achter de website mijnVerklaring.info. Wellicht kunt u hiervoor terecht bij Mollie, of komt u via de SIDN achter de vestigingsgegevens van dit bedrijf.

Helaas kan ik niets voor u betekenen in deze kwestie, en verzoek ik u derhalve deze klacht ook te verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Jeanette

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?