Klacht MijnVerklaring: mijnverklaring levert geen aanvullende dienst maar verhoogd enkel de kosten van een VOG aanvraag

Klachtnummer
# 530711
Gebruiker
fsm
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijnverklaring,nl en mijnverklaring.info is inmiddels ook weer van naam verandert: nu heet het Daedsman, met dezelfde malafide praktijken. Er zijn inmiddels meerdere gedupeerden op zoek naar de verantwoordelijke persoon / personen vanwege openstaande vorderingen.

De oplossing

Ik wil het teveel betaalde bedrag van € 41,35 per omgaande terug ontvangen wegens niet geleverde diensten.

5 reacties

  1. Auteur
    fsm
    Datum
    Waarschijnlijk reageert mijnverklaring.nl niet meer omdat ze hun website uit de lucht gehaald hebben om onder een andere naam hun malafide praktijken voort te zetten. Toch jammer dat dit soort mensen steeds opnieuw hun gang kunnen blijven gaan.
    Los het probleem op, mijnverklaring.nl!
  2. Auteur
    fsm
    Datum
    Ik weet niet hoelang ik door moet gaan met reacties geven maar mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info kiezen ervoor om niet inhoudelijk in te gaan op klachten. Typisch!
  3. Auteur
    fsm
    Datum
    Ik ben benieuwd hoeveel meer mensen er gedupeerd zijn door mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info en de andere nepbedrijven van deze meneer Arazov of hoe ie zich ook noemt . Hij verzint iedere keer een nieuwe naam en licht weer meer mensen op. Kan dat zomaar?
  4. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Goedendag,

    Mijn excuus voor de late reactie. Ik zie de klacht(en) nu pas langskomen.

    Ik kan u hiermee bevestigen dat mijnVerklaring B.V. is gestopt met al haar economische activiteiten, en zo ook het aanbieden van aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag. De website waar u een bestelling heeft geplaatst is geen eigendom van mijnVerklaring B.V. of haar voormalig bestuurder(s).

    Wel begrijp ik dat u zich opgelicht voelt, en daarvoor verwijs ik u naar het bedrijf achter de website mijnVerklaring.info. Wellicht kunt u hiervoor terecht bij Mollie, of komt u via de SIDN achter de vestigingsgegevens van dit bedrijf.

    Helaas kan ik niets voor u betekenen in deze kwestie, en verzoek ik u derhalve deze klacht ook te verwijderen.

    Met vriendelijke groeten,

    Jeanette
  5. Auteur
    fsm
    Datum
    Heeft het zin om reacties te blijven plaatsen als niemand er iets mee doet?? Ik denk dat de persoon achter mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info eindelijk eens iets op moet gaan lossen en moet stoppen met mensen op te lichten.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen