Klacht MijnVerklaring: mijnverklaring levert geen aanvullende dienst maar verhoogd enkel de kosten van een VOG aanvraag

fsm

Mijnverklaring,nl en mijnverklaring.info is inmiddels ook weer van naam verandert: nu heet het Daedsman, met dezelfde malafide praktijken. Er zijn inmiddels meerdere gedupeerden op zoek naar de verantwoordelijke persoon / personen vanwege openstaande vorderingen.

Ik wil het teveel betaalde bedrag van € 41,35 per omgaande terug ontvangen wegens niet geleverde diensten.

fsm
    Waarschijnlijk reageert mijnverklaring.nl niet meer omdat ze hun website uit de lucht gehaald hebben om onder een andere naam hun malafide praktijken voort te zetten. Toch jammer dat dit soort mensen steeds opnieuw hun gang kunnen blijven gaan.
    Los het probleem op, mijnverklaring.nl!
    fsm
    Ik weet niet hoelang ik door moet gaan met reacties geven maar mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info kiezen ervoor om niet inhoudelijk in te gaan op klachten. Typisch!
    fsm
    Ik ben benieuwd hoeveel meer mensen er gedupeerd zijn door mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info en de andere nepbedrijven van deze meneer Arazov of hoe ie zich ook noemt . Hij verzint iedere keer een nieuwe naam en licht weer meer mensen op. Kan dat zomaar?
    MijnVerklaring
    Goedendag,

Mijn excuus voor de late reactie. Ik zie de klacht(en) nu pas langskomen.

Ik kan u hiermee bevestigen dat mijnVerklaring B.V. is gestopt met al haar economische activiteiten, en zo ook het aanbieden van aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag. De website waar u een bestelling heeft geplaatst is geen eigendom van mijnVerklaring B.V. of haar voormalig bestuurder(s).

Wel begrijp ik dat u zich opgelicht voelt, en daarvoor verwijs ik u naar het bedrijf achter de website mijnVerklaring.info. Wellicht kunt u hiervoor terecht bij Mollie, of komt u via de SIDN achter de vestigingsgegevens van dit bedrijf.

Helaas kan ik niets voor u betekenen in deze kwestie, en verzoek ik u derhalve deze klacht ook te verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Jeanette
    fsm
    Heeft het zin om reacties te blijven plaatsen als niemand er iets mee doet?? Ik denk dat de persoon achter mijnverklaring.nl en mijnverklaring.info eindelijk eens iets op moet gaan lossen en moet stoppen met mensen op te lichten.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?