Klacht MijnVerklaring: Misleiding

Kelly

Ook ik vroeg een VOG aan op 08-05-2020. Ik moest het bedrag van 41.35 afrekenen. Een uur later ontving ik een mail van justis dat ik weer moest betalen. Ik heb mijnverklaring gelijk gemaild. Ik heb gevraagd mijn 41.35 terug te storten. Wederom word dit niet gedaan. Ik heb geen recht op herroeping omdat zij de aanvraag klaarzetten voor je. Wat ongelofelijk triest is dit bedrijf. Honderden klachten over deze misleidende manier van geld verdienen. En nee ik hoef geen 20 euro voor een goede recensie!. Ik laat de bank het geld terug storten.

Ik wil mijn geld terug. Ik heb geen gebruik gemaakt van de link van justis.

Geachte mevrouw Roosenbrand,

Vanwege het coronavirus hebben wij een onderbezetting op het kantoor.
    Ik neem uw klacht in behandeling en zal hier binnen drie werkdagen inhoudelijk op reageren.

Ik dank u alvast voor uw begrip.

Z. Bal
    Kelly
    Via de mail weten jullie wel gelijk te reageren maar op dit forum is het ineens niet mogelijk wegens onderbezetting?
    Geachte mevrouw Roosebrand,

Wij hebben inderdaad een onderbezetting op kantoor, onze prioriteiten liggen uiteraard bij de klachten, maar ook hier lopen de wachttijden uit.

Ik heb uw klacht in behandeling genomen. Ik zie echter dat u tweemaal een klacht heeft geplaatst, dit is niet de bedoeling van het platform en daarom verzoek ik u één van de klachten te verwijderen.

Zohra Bal
    Klacht is niet opgelost
    Geachte mevrouw Roosenbrand,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de tweede klacht te verwijderen zodat wij op één klacht kunnen reageren?

Zohra Bal
    Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?