Opgelost door MijnVerklaring: Niet ontvangen VOG, geen geld terug, doen aan chantage.

sad Opgelost
adb

mijn dochter heeft op 22 januari een VOG aangevraagd en 41.35 betaald, echter na 3 weken hadden we deze nog steeds niet ontvangen, tevens ook niet meer nodig. We willen nu het geld terug omdat er nog kosten bij komen wat niet duidelijk was. Nu wil het bedrijf alleen communiceren via mail en nu alleen nog maar als mijn negatieve review wordt verwijderd. Mijn dochter heeft een mail gekregen met een verzoek om zelf een positieve review te schrijven in ruil daarvoor zal ze 20 euro terug krijgen ipv het gehele bedrag. Dit bedrijf is totaal niet klantvriendelijk, ze chanteren en is 1 oplichterij. Het ergste wat het bedrijf als reactie gaf op de review was de opmerking dat de reden was dat wij geen VOG hebben gekregen omdat er in het recent verleden sprake is geweest van een veroordeling voor een misdrijf. Dit is echter niet het geval. Dit bedrijf gaat wel heel erg ver met hun leugens, chantage en omkoping.

ik wil dat het bedrijf mijn geld per direct terugstort.

Geachte heer, mevrouw Bruijni,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb de opdracht gekregen vanuit de directie om het dialoog met u aan te gaan en de klacht (indien mogelijk) op te lossen.

Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

adb
    Op deze vragen zijn de antwoorden al per e-mail beantwoord alleen wordt ik nu compleet genegeerd. Eerste mail is verzonden 31 januari de laatste afgelopen vrijdag.
    Geachte heer, mevrouw de Bruijni,

U heeft uw klacht gepubliceerd op Klachtenkompas.
    Het is denk ik handig om de antwoorden ook te publiceren, daarna zal ik een beslissing nemen in uw verzoek.

adb
    ik ben gister gebeld en er is afgesproken dat ik uiterlijk vrijdag mijn geld terugkrijg. Bij deze wacht ik nu af tot vrijdag.
    Geachte heer, mevrouw de Bruijni,

Ik sluit dan hiermee de klacht af.

adb
geld wordt teruggestort. Maar eerst zien dan geloven, klachten op internet liegen er niet om.

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?