Opgelost door MijnVerklaring: Niet ontvangen VOG, geen geld terug, doen aan chantage.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 424825
Gebruiker
adb
Datum
5 reacties

Details

De klacht

mijn dochter heeft op 22 januari een VOG aangevraagd en 41.35 betaald, echter na 3 weken hadden we deze nog steeds niet ontvangen, tevens ook niet meer nodig. We willen nu het geld terug omdat er nog kosten bij komen wat niet duidelijk was. Nu wil het bedrijf alleen communiceren via mail en nu alleen nog maar als mijn negatieve review wordt verwijderd. Mijn dochter heeft een mail gekregen met een verzoek om zelf een positieve review te schrijven in ruil daarvoor zal ze 20 euro terug krijgen ipv het gehele bedrag. Dit bedrijf is totaal niet klantvriendelijk, ze chanteren en is 1 oplichterij. Het ergste wat het bedrijf als reactie gaf op de review was de opmerking dat de reden was dat wij geen VOG hebben gekregen omdat er in het recent verleden sprake is geweest van een veroordeling voor een misdrijf. Dit is echter niet het geval. Dit bedrijf gaat wel heel erg ver met hun leugens, chantage en omkoping.

De oplossing

ik wil dat het bedrijf mijn geld per direct terugstort.

5 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bruijni,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb de opdracht gekregen vanuit de directie om het dialoog met u aan te gaan en de klacht (indien mogelijk) op te lossen.

    Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

    1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

    Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

    Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
  2. Auteur
    adb
    Datum
    Op deze vragen zijn de antwoorden al per e-mail beantwoord alleen wordt ik nu compleet genegeerd. Eerste mail is verzonden 31 januari de laatste afgelopen vrijdag.
  3. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw de Bruijni,

    U heeft uw klacht gepubliceerd op Klachtenkompas.
    Het is denk ik handig om de antwoorden ook te publiceren, daarna zal ik een beslissing nemen in uw verzoek.

    Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
  4. Auteur
    adb
    Datum
    ik ben gister gebeld en er is afgesproken dat ik uiterlijk vrijdag mijn geld terugkrijg. Bij deze wacht ik nu af tot vrijdag.
  5. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw de Bruijni,

    Ik sluit dan hiermee de klacht af.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris

Uiteindelijke oplossing

Auteur
adb
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld wordt teruggestort. Maar eerst zien dan geloven, klachten op internet liegen er niet om.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen