Klacht MijnVerklaring: Nog steeds geen geld retour

Klachtnummer
# 466530
Gebruiker
Bassie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik zit nu al 7 weken te wachten op mijn geld wat ik retour moet krijgen. Iedere keer wordt er gezegd” morgen staat het op uw rekening mevrouw” nou NIET dus. Klachten mail gestuurd, wordt gewoon niet op gereageerd 😡

De oplossing

Mij helpen om mijn geld weer terug te krijgen!

4 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schipper-Buiter,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten. Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om - samen met u - het gesprek aan te gaan en een oplossing te vinden voor uw klacht.

    Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, wil ik een aantal punten duidelijk hebben.

    1. Op welke datum heeft u een aanvraag bij ons gedaan?
    2. heeft u de informatie op de bestelpagina doorgenomen alvorens u de bestelling deed?
    3. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis (€41,35 en DigiD) reeds voldaan?
    4. heeft u uw verklaring al ontvangen?

    Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over ons bedrijf en de toegevoegde waarde van onze diensten. Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis. U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

    Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij daar kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

    In afwachting tot uw reactie, verblijf ik,

    Met vriendelijke groeten,

    Quinty de Mooij
    Vertrouwenspersoon
  2. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schipper-Buiter,

    Mag ik uit uw reactie begrijpen dat u de tweede stap al heeft afgemaakt en de VOG inmiddels thuis heeft ontvangen?

    Met vriendelijke groeten,

    Quinty de Mooij
    Vertrouwenspersoon
  3. Auteur
    Bassie
    Datum
    Geachte heer mevrouw.
    Ik heb voor de tweede keer opnieuw een VOG aangevraagd omdat de eerste was geannuleerd. Beide zijn dus betaald, terwijl ik één VOG heb. Ik bed de eerste betaald maar kreeg geen link voor aanvraag. Daar heb ik achter aan gebeld en toen zei u collega dat ik een spoed had aangevraagd en deze dan maar moest annuleren en een nieuwe aanvragen en dan weer direct moest betalen. Dus ik liet het geld van de annulerende VOG nog steeds weer terug ontvangen. Zie bijlagen die ik mee heb gestuurd.
  4. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schippers-Buiter,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten. Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om - samen met u - het gesprek aan te gaan en een oplossing te vinden voor uw klacht.

    Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, wil ik een aantal punten duidelijk hebben.

    1. Op welke datum heeft u een aanvraag bij ons gedaan?
    2. heeft u de informatie op de bestelpagina doorgenomen alvorens u de bestelling deed?
    3. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis (€41,35 en DigiD) reeds voldaan?
    4. heeft u uw verklaring al ontvangen?

    Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over ons bedrijf en de toegevoegde waarde van onze diensten. Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis.

    U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

    Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij daar kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

    In afwachting tot uw reactie, verblijf ik,

    Met vriendelijke groeten,

    Quinty de Mooij
    Vertrouwenspersoon

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen