Klacht MijnVerklaring: Ongelofelijke oplichting/misleiding, alsof 41,35 nog niet genoeg was voor een vog....

Klachtnummer
# 428389
Gebruiker
PS
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Misleiding

De oplossing

Dat het bedrijf met deze misleiding stopt, en mijn geld terug stort.

4 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Snijders,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb de opdracht gekregen vanuit de directie om het dialoog met u aan te gaan en de klacht (indien mogelijk) op te lossen.

    Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, heb ik een aantal vragen voor u.

    1. op welke datum heeft u bij ons een bestelling gedaan en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis reeds afgemaakt?
    3. heeft u de sectie 'kosten' op onze homepagina gelezen voordat u de bestelling deed?

    Ik zal na ontvangst van antwoord op deze vragen uw verzoek tot herroeping van uw aankoop beoordelen.

    Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

    Met vriendelijke groeten,

    Z. Bal
    Klachtenfunctionaris
  2. Auteur
    PS
    Datum
    Op 21 Februari heb ik het aangevraagd en betaald, heb de kosten niet kunnen lezen op de site.
  3. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer , mevrouw Snijders,

    Alvorens u de bestelling deed, had u op onze homepagina onder de sectie 'kosten' kunnen teruglezen wat de tarieven en onze werkwijze is bij het afnemen van een dienst. U geeft aan dat u deze niet heeft gelezen. Wij hebben deze informatie niet zomaar geplaatst op de homepagina, hier wordt duidelijk omschreven dat de kosten €75,20 zijn en dat deze in twee termijnen voldaan dienen te worden. U heeft ons op de website een bedrag van €41,35 betaald en dit is het bedrag dat wij dus aan u moeten communiceren. Er staan onderaan het betalen op de aanvraagpagina duidelijk dat er meerkosten zijn voor Dienst Justis, u heeft ook dit over het hoofd gezien. Wij hebben hiermee werk voor u verricht.

    Let op: nadat u een reactie heeft gegeven, de klacht niet 'afsluiten'. U kunt gewoon antwoorden, want als u de klacht afsluit kunnen wij niet meer reageren. Het dialoog moet wel 'open' blijven.

    Met vriendelijke groeten,

    Z.Bal
    Klachtenfunctionaris
  4. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Snijders,

    Ik sluit hiermee uw klacht af.

    Met vriendelijke groeten,

    Z.Bal
    Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen