Klacht MijnVerklaring: Oplichter

Poldermuis

Dit bedrijf misleid je. Eerst moet je een bedrag van €41,35 betalen. Dan denk je dat je voor je VOG betaald hebt en daarna moet er ook aan Dienst Justis worden betaald. Kortom, je bent zo rond de €75,- kwijt. Annuleren is geen optie.

Erg vervelend voor een student..

Ik wild dat zij het bedrag van €41,35 terugbetalen.

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw Hoogendijk,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten. Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om - samen met u - het gesprek aan te gaan en een oplossing te vinden voor uw klacht.

Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over ons bedrijf en de toegevoegde waarde van onze diensten. Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis. U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij voor deze dienst kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

Wilt u contact met mij opnemen om uw klacht te bespreken en eventueel op te lossen? U kunt een verzoek achterlaten op www.mijnverklaring.nl/beoordelen.

Met vriendelijke groeten,

Quinty de Mooij
    Vertrouwenspersoon

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?