Klacht MijnVerklaring: oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 529001
Gebruiker
fsm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aanvraag voor een VOG gedaan en achteraf blijkt, dat Mijnverklaring hier niets voor gedaan heeft en dat ik de VOG alsnog bij de dienst Justis moet betalen.
De site Mijnverklaring is inmiddels uit de lucht gehaald en heet nu Mijnverklaring.info.
Dus de malafide praktijken gaan gewoon door onder een andere naam

De oplossing

Mijn betaalde bedrag van € 41,35 terug betalen wegens betaling zonder geleverde diensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MijnVerklaring is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fsm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijnverklaring.nl reageert helemaal nergens op en zet haar malafide praktijken onder een andere naam gewoon voort. Moeten wij dit hewoon accepteren?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen