Klacht MijnVerklaring: Oplichters

Klachtnummer
# 444402
Gebruiker
Mike
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik zou ook mn geld terug krijgen en kreeg een mail teruggestuurd dat dit een week kon duren. Ben nu maanden verder en krijg geen reactie meer.

Gewenste oplossing

Geld terug storten

5 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van der Wielen,

    Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om met u het gesprek aan te gaan en uw klacht (mogelijk) op te lossen. Alvorens ik uw herroeping kan beoordelen, heb ik een aantal vragen voor u om meer inzicht te krijgen in de juridische basis van uw verzoek.

    1. op welke datum heeft u een bestelling geplaatst en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis (DigiD en €33,85) reeds afgemaakt?
    3. heeft u, alvorens de bestelling te plaatsen, alle informatie op de homepagina doorgenomen?

    Zodra ik antwoord heb op bovenstaande, zal ik nader ingaan op uw mail en uw verzoek beoordelen.

    Met vriendelijke groeten,

    Z. Bal
    Klachtenfunctionaris
  2. Auteur
    Mike
    Datum
    Goedemiddag,

    De bestelling is afgerekend op 29 maart. Dit was een misverstand en heb gelijk dezelfde dag een mail gestuurd of ik mijn geld teruggestort kon krijgen want had die aanvraag zelf al gedaan. Zij hebben dus geen dienst verleend aan mij. Het bedrag wat ik heb overgemaakt is €39,95.

    Met vriendelijke groet,

    Mike van der Wielen
  3. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer van der Wielen,

    Ik kan onder uw naam geen bestelling vinden in ons systeem.
    Ik wil u er tevens op attenderen dat wij geen €39,95 rekenen voor de verwerking.

    Zou u op uw rekeningafschrift willen controleren naar welk bedrijf u dit heeft overgemaakt?

    Ik hoor graag van u,

    Met vriendelijke groeten,

    Zohra Bal
    Klachtenfunctionaris

  4. Auteur
    Mike
    Datum
    Bent u van het bedrijf StatEmpire? Het ging om de aanvraag voor een regeling vanwege de corona crisis
  5. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van der Wielen,

    Waarom dient u de klacht dan in bij MijnVerklaring?
    U doet ook nog een lasterlijke uitspraken.

    Ik verzoek u om de klacht te verwijderen. Ik zorg ervoor dat u vandaag nog door de medewerkers van dat bedrijf wordt gebeld en er een oplossing komt voor uw klacht.

    Met vriendelijke groeten,

    Zohra Bal
    Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen