Klacht MijnVerklaring: Oplichters

Mike

Ik zou ook mn geld terug krijgen en kreeg een mail teruggestuurd dat dit een week kon duren. Ben nu maanden verder en krijg geen reactie meer.

Geld terug storten

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw van der Wielen,

Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om met u het gesprek aan te gaan en uw klacht (mogelijk) op te lossen. Alvorens ik uw herroeping kan beoordelen, heb ik een aantal vragen voor u om meer inzicht te krijgen in de juridische basis van uw verzoek.

1. op welke datum heeft u een bestelling geplaatst en afgerekend?
    2. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis (DigiD en €33,85) reeds afgemaakt?
    3. heeft u, alvorens de bestelling te plaatsen, alle informatie op de homepagina doorgenomen?

Zodra ik antwoord heb op bovenstaande, zal ik nader ingaan op uw mail en uw verzoek beoordelen.

Z. Bal
    Goedemiddag,

De bestelling is afgerekend op 29 maart. Dit was een misverstand en heb gelijk dezelfde dag een mail gestuurd of ik mijn geld teruggestort kon krijgen want had die aanvraag zelf al gedaan. Zij hebben dus geen dienst verleend aan mij. Het bedrag wat ik heb overgemaakt is €39,95.

Mike van der Wielen
    Geachte heer van der Wielen,

Ik kan onder uw naam geen bestelling vinden in ons systeem.
    Ik wil u er tevens op attenderen dat wij geen €39,95 rekenen voor de verwerking.

Zou u op uw rekeningafschrift willen controleren naar welk bedrijf u dit heeft overgemaakt?

Ik hoor graag van u,

Zohra Bal

Mike
    Bent u van het bedrijf StatEmpire? Het ging om de aanvraag voor een regeling vanwege de corona crisis
    Geachte heer van der Wielen,

Waarom dient u de klacht dan in bij MijnVerklaring?
    U doet ook nog een lasterlijke uitspraken.

Ik verzoek u om de klacht te verwijderen. Ik zorg ervoor dat u vandaag nog door de medewerkers van dat bedrijf wordt gebeld en er een oplossing komt voor uw klacht.

Zohra Bal
    Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?