Klacht MijnVerklaring: Voel mij misleid en opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458092
Gebruiker
Stroopwafel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf laat niet weten dat je €40 betaald voor de service en NIET voor je VOG!

De oplossing

Service kosten terug

1 reactie

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Collignon,

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten.
    Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om - samen met u - het gesprek aan te gaan en een oplossing te vinden voor uw klacht.

    Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, wil ik een aantal punten duidelijk hebben.

    1. Op welke datum heeft u een aanvraag bij ons gedaan?
    2. heeft u de informatie op de bestelpagina doorgenomen alvorens u de bestelling deed?
    3. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis (€41,35 en DigiD) reeds voldaan?
    4. heeft u uw verklaring al ontvangen?

    Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over ons bedrijf en de toegevoegde waarde van onze diensten.

    Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis. U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

    Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij daar kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

    In afwachting tot uw reactie, verblijf ik,

    Met vriendelijke groeten,

    Quinty de Mooij
    Klachtenfunctionaris

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stroopwafel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen maar smoesjes maar geen concrete oplossingen. Ik heb 1 eis en daar is niet aan voldaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen