Klacht MijnVerklaring: Voel mij misleid en opgelicht

Stroopwafel

Bedrijf laat niet weten dat je €40 betaald voor de service en NIET voor je VOG!

Service kosten terug

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw Collignon,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten.
    Ik heb vanuit de directie de opdracht gekregen om - samen met u - het gesprek aan te gaan en een oplossing te vinden voor uw klacht.

Alvorens ik uw klacht in behandeling kan nemen, wil ik een aantal punten duidelijk hebben.

1. Op welke datum heeft u een aanvraag bij ons gedaan?
    2. heeft u de informatie op de bestelpagina doorgenomen alvorens u de bestelling deed?
    3. heeft u de tweede stap bij Dienst Justis (€41,35 en DigiD) reeds voldaan?
    4. heeft u uw verklaring al ontvangen?

Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over ons bedrijf en de toegevoegde waarde van onze diensten.

Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis. U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij daar kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

In afwachting tot uw reactie, verblijf ik,

Met vriendelijke groeten,

Quinty de Mooij
    Klachtenfunctionaris

Stroopwafel
Alleen maar smoesjes maar geen concrete oplossingen. Ik heb 1 eis en daar is niet aan voldaan

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?