Klacht MijnVerklaring: Weigering betaald geld terug te geven

Klachtnummer
# 408282
Gebruiker
Adje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijnverklaring.nl weigert betaalde geld terug te geven.ik ben al 1.5 maand bezig om mn geld terug te krijgen tot nu toe niks gekregen.elke gesprek is het ja het wordt geregeld en ze doen niks.ik adviseer iedereen om niet met deze bedrijf te werken.mn volgende stap is kantonrechter.

De oplossing

Mn geld terug geeft

3 reacties

  1. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Gewaardeerde heer, mevrouw,

    Uw mening is belangrijk voor ons.

    Onze meest belangrijke drijfveer is dat onze cliënten tevreden zijn over onze dienstverlening en de service daaromheen, dus daarom waarderen we uw mening en nemen wij iedere beoordeling mee in het verbeteren van ons bedrijfsproces.

    Wij hebben u een bericht gestuurd met een oplossing. Wij willen u graag terugbetalen.
    Wilt u contact met ons opnemen op klachten@mijnverklaring.nl?

    Met vriendelijke groeten,

    De juristen van MijnVerklaring
  2. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hiermee wil ik u mededelen dat ik meerdere pogingen heb ondernomen om in contact te treden om uw klacht(en) op te lossen.

    Ik heb u meerdere malen geprobeerd te bellen, gemaild en ook vanaf dit platform met enige regelmaat aangeschreven. Wij willen uw klacht namelijk graag oplossen.

    Helaas is een reactie uwerzijds uitgebleven. Ik zal daarom de redactie van Klachtenkompas vragen om deze klacht te sluiten. Het is wel de bedoeling dat u meewerkt en een oplossing zoekt.

    U kunt mij bereiken op het nummer 085-0250059 of per mail op klachten@mijnverklaring.nl.

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris
  3. Auteur
    MijnVerklaring
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    U heeft een klacht ingediend op Klachtenkompas met het verzoek om uw aankoop te herroepen en de door u gedane betaling terug te storten.

    Ik heb hierover contact met u opgezocht, maar hier tot op heden geen reactie op ontvangen. U heeft ook op mijn vorige bericht niet gereageerd. U heeft uw klacht gepubliceerd, maar neemt vervolgens het verzoek om dit op te lossen niet aan.

    Ik heb hierover gemaild met de redactie van Klachtenkompas, maar die geven hier geen gehoor aan. Het moraal van een platform als Klachtenkompas zou moeten zijn dat er een dialoog gevormd zou moeten worden tussen bedrijf en consument om klachten op te lossen.

    Het publiceren van louter klachten is tevens onterecht, omdat tevreden klanten op deze manier geen kans krijgen om ons bedrijf te promoten.

    Ik sluit daarom het dialoog over uw klacht af.

    Indien u toch besluit om een oplossing te zoeken, kunt u contact met mij opnemen op klachten@mijnverklaring.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Maria van de Venn
    Klachtenfunctionaris

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?