Klacht MijnVerklaring: Zie boven

daniellem

Ik heb vog aangevraagd bij mij verklaring en betaald. Heb 41,35 betaald en zag dat je een restant moest betalen, maar zag geen bedrag. Vond dat vreemd. Heb meteen een email gestuurd met verzoek tot annulering, binnen een half uur. Kreeg toen een email terug dat ik een annuleringsformulier moest invullen. Heb ik gedaan. Staat bij hun dat ze pas na 24 uur je informatie doorsturen naar justis. Was toen nog niet gedaan. En dan krijg ik 12uur snachts een sms dat mij verzoek is doorgestuurd naar justis terwijl ik meteen een annuleringsformulier heb ingevuld. Hoe kan dit. Meteen na het betalen heb ik het geannuleerd. Ik vind dit vreemd en wil me geld terug

Ik wil dat me verzoek geanuleerd wordt en me geld terug

MijnVerklaring
    Geachte heer, mevrouw Walle,

In goede orde heb ik uw klacht ontvangen en doorgenomen.

Ik kan uit uw klacht niet opmaken dat u ontevreden bent over onze klantenservice, levertermijnen of andere elementen. Ik lees dat uw klacht vooral betrekking heeft op de kosten van een online aanvraag en de verwerkingskosten die wij in rekening brengen als u de aanvraag via ons doet.

Het goedkopere alternatief is inderdaad het gemeentehuis, echter heeft u er de voorkeur aan gegeven om de aanvraag gemakkelijk en snel digitaal in te dienen. Hiermee heeft u tijdswinst geboekt, ook hebben wij aanvullende diensten welke kosteloos zijn en waar u gebruik van kunt maken. Dit is waarom u ons heeft betaald.

U heeft bij het indienen van de aanvraag, expliciet toestemming gegeven voor een directe levering en daarmee afgezien van het herroepingsrecht. Echter hebben wij een coulant beleid en zullen mijn collega's dit verzoek voor u toetsen.

U kunt een verzoek tot annulering indienen op de webpagina:
    www.mijnverklaring.nl/annuleren

Hierna zullen mijn collega's van de financiële afdeling uw herroeping toetsen en u binnen uiterlijk één week voorzien van een inhoudelijke reactie.

Ik sluit hiermee uw klacht af en hoop u zo duidelijkheid te hebben gegeven. Ik zal een rapportage maken aan de directie. Als u mij wenst te spreken, kunt u een terugbel verzoek voor mij achterlaten vanaf onze website.

Met warme groeten,

Quinty de Mooij
    Vertrouwenspersoon

daniellem
Ik ben niet blij. Ik heb de verzoek voor de vog meteen geannuleerd met de formulier waar u nu naar refereerd, toen ik niet duidelijk kon zien wat de werkekijke kosten waren. En toch is het doorgestuurd naar justis. Terwijl ik een bericht krijgt dat het pas na 24 uur naar justis wordt gestuurd. De anulering was binnen een uur gedaan. Klantenservice wist ervan. Ook over welke order het ging. Waarom toch doorsturen naar justis. De anulleerformulier is gisteren 18:15 al ingevuld. Dus ga ik het niet nog een keer doen. Ik heb in me email ook aangegeven dat ik liever op de link van de werkgever wacht. Dat denk ik dat jullie dat voor willen zijn door het om 12 uur snacht een verzoek naar justis te sturen. Datvind ik heel vreemd gedrag. Ik heb de verzoek binnen 1 uur na maken geannuleerd, dus heb ik met justis niks te maken en wil ik me geld terug.

Ook een klacht indienen over MijnVerklaring?