Klacht Mijnvogaanvragen.nl: Nemen je geld af onzinnige intermediair

Gebruiker1631906444

Omdat ze betalen om bovenaan op internet te staan ver boven justis en Rijksoverheid pakken ze 40 euro af van ons. Beloven teruggave zie andere reacties maar doen het niet. Misleidende oplichting !! Je hebt ze niet nodig . Bedrijf waar je gaat werken regelt het of je gaat naar de gemeente. Betaal geen geld aan mijnvogaanvragen.nl !!! Kees van der spek gaat er aandacht aan besteden.

Geld per direct terug !!
Ze troggelen je onnodig geld af !! Je hoeft helemaal geen 40,35 te betalen voor gebakken lucht !! Mijn werkgever had zelf de aanvraag klaar en dat kost NIETS EXTRA.. als www.justis.nl bovenaan stond i.p.v. gladde sites die zich inkopen om bovenaan te komen met suggestieve namen zoals mijnvogaamvraag dan was dit nooit gebeurd bah bah schaam jullie en geef mijn geld terug. Dat doe je bij anderen ook

Mijnvogaanvragen.nl

Wij hebben op onze website meerdere keren duidelijk aangegeven op onze website hoe onze aanvraagprocess in elkaar zit. Dit is ook vrij duidelijk en meerder makel aangegeven. U heeft ons gecontacteerd nadat wij onze diensten al hebben verleend. Tijdens onze mailwisselingen hebben we nogmaals vrij duidelijk laten zien dat wij dit op een duidelijke manier vermelden en hoe ons aanvraagproces in elkaar zit. Wij vinden het jammer dat u het misleidend vindt en u ons oplichters noemt.

Wat jammer dat u ons aanvraagproces niet goed heeft begrepen.

Wij vermelden duidelijk, meerdere keren uit op onze website hoe het aanvraagproces in zijn werking gaat.

Ondanks dat deze vrij duidelijk zijn vermeld, heeft u deze misschien toch over het hoofd gezien. We leggen het graag nogmaals voor u uit:

#1. Zie kopje "hoe werkt het" (bovenaan onze website).

#2. Zie €40,35 excl Dienst Justis (onder het knopje "VOG aanvragen").

#3. Knopje met uitleg aanvraagproces (rechts bovenin onze website) vermelden wij;

Stap 1: Vul het formulier zorgvuldig in.
    Stap 2: Bevestig uw aanvraag online.
    Stap 3: Bevestig uw identiteit.
    Stap 4: Ontvang uw uitslag per post.

Uitleg over de kosten
    De kosten voor aanvragen van een VOG via onze website zijn in totaal €74,20.
    Deze worden in twee termijnen verwerkt, u betaald bij uw aanvraag de verwerkingskosten van €40,35.
    Wij zetten uw aanvraag binnen één werkdag voor u klaar bij Dienst Justis.
    Vervolgens bevestigt u uw aanvraag middels DigiD en betaalt u de resterende kosten van €33,85 aan Dienst Justis.
    Uw aanvraag is dan volledig verwerkt en verzonden.

Ook vermelden we duidelijk op onze site dat wij intermediair zijn.

Tenslotte nadat u de aanvraag bij ons heeft ingediend komt u op de bedankt pagina terecht. Op de bedankt pagina leggen wij nogmaals uit dat de kosten van Dienst Justis nog betaald dienen te worden. Als u na alle duidelijke vermeldingen voor het aanvragen hier toch niet mee eens was, kon u uw aanvraag nog kosteloos annuleren. Dit is niet het geval geweest. Wij hebben geen annulering ontvangen.

Graag verwijzen wij u naar de veel gestelde vragen op onze website.

Het klopt dat u twee keer moet betalen.

Tevens heeft u tijdens het aanvragen akkoord gegeven op het aanvraagproces.

Bovendien is een VOG voor particulieren vrij ingewikkeld. Wij maken dit makkelijker door te functioneren als intermediair. Hier rekenen wij een vergoeding van €40,35 voor.

Mijnvogaanvragen.nl

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?