Klacht Mijnvogaanvragen.nl: Niet reageren

Klachtnummer
# 576050
Gebruiker
Nina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zojuist een klacht ingediend en geen passende oplossing ontvangen. Ik heb opnieuw een mail gestuurd naar de klantenservice en ik wil graag bevestiging dat jullie vandaag nog reageren met een oplossing. Een meisje kan hierdoor geen stage lopen. Graag professionaliteit gewenst en reageren op de mail!!

Gewenste oplossing

Reageren en oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Mijnvogaanvragen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw email heb wij gekeken naar uw aanvraag.

    Uit onze administratie is gebleken dat wij uw aanvraag hebben ingediend.

    U heeft hiervan een bevestiging ontvangen van Dienst Justis met een unieke code waarmee u uw aanvraag kunt voltooien.

    Wellicht is het in uw spambox beland of heeft u het over het hoofd gezien.

    Indien u uw aanvraag heeft voltooid met deze unieke code, kunt u het beste contact opnemen met Dienst Justis om de status van uw VOG aanvraag op te vragen. Wij dienen enkel de aanvraag in en hebben geen invloed op de status van uw VOG aanvraag.

    Klik hier voor de contactgegevens van Dienst Justis:
    https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactgids/justis

    Wij hebben uw aanvraag al verwerkt. Hiermee hebben wij onze diensten als intermediair al geleverd. Als uw aanvraag niet was verwerkt, had u recht op uw herroepingsrecht en zouden wij u kunnen restitueren.

    Met vriendelijke groet,

    Mijnvogaanvragen.nl

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen