Opgelost door Mijnvogaanvragen.nl: onbetrouwbare site om VOG aan te vragen

content Opgelost
Lisa

Berekenen absurd hoge bemiddelingskosten----vragen om aanvullende persoonlijke gegevens per email met als afzender een " no reply-adres" waarop je moet gaan replyen.
Als je je beroept om je herroepingsrecht blijft het stil.
Kortom: ze Incasseren graag geld, maar gaan niet in op klachten. En als laatste: spellingsfouten in mail en op website.

Ik zou graag mijn geld, 40,35 teruggestort willen zien op mijn rekening. Dit staat in hun voorwaarden waaraan zij zich zelf niet houden.
Na een aantal x heen en weer gemaild te hebben heb ik mijn aanbetaling terug gekregen. Ga niet met dit bedrijf in zee! Ik hoor van veel meer mensen die hetzelfde meegemaakt hebben en hun geld niet terug hebben gekregen. Bedrijf staat nu ook ook aangemeld bij Autoriteit Consument en Markt.

Lisa
    Binnen het uur na mijn eerste aanvraag op 2 mei verstuurde ik mijn herroepingsmail. Op dinsdag 3 mei stuurde ik opnieuw een mail waarin ik aangaf mijn aanvraag te willen intrekken. Ik ontving geen enkele reactie. Ongeveer een week na mijn aanvraag kreeg ik mail dat mijn aanvraag inmiddels bij Justis zou liggen. Ik heb echter nooit de benodigde gegevens verstrekt en daarnaast had ik dus al 2 herroepingsmails verstuurd. De persoon achter dezde website wilde 20 euro terugstorten na intrekken van de melding op klachtenkompas. Dit is nog steeds 20,35 te weinig. Ik begreep dat er 7 andere melders bekend waren bij de consumentenbond. Mijn klacht blijft daarom staan.
    Lisa
    Na verschillende keren heen en weer gemaild te hebben heb ik mijn aanbetaling terug ontvangen.
    Mijnvogaanvragen.nl

U heeft duidelijk kunnen aantonen dat u vroegtijdig uw aanvraag heeft ingetrokken.

Mogelijk is er iets verkeerd gegaan waardoor de mails niet goed zijn doorgekomen, waarvoor onze excuses!

Hiermee hebben wij uw betaling teruggestort.

Wij hopen dat het hiermee is opgelost en wensen u een fijne avond verder!

Mijnvogaanvragen.nl

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?