Klacht Mijnvogaanvragen.nl: Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 576018
Gebruiker
Nina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een contactformulier ingevuld meteen 10 minuten nadat ik de vog via deze site heb aangevraagd. Dit was op 4 januari. Ik heb nog steeds NIKS vernomen. Er is geen enkele mogelijkheid om contact op te nemen met ze. Ik heb 40 euro betaald voor lucht nu. Bedankt joh

De oplossing

Dat er z.s.m. contact met mij wordt opgenomen

1 reactie

  1. Auteur
    Mijnvogaanvragen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Vanwege de corona zijn wij momenteel enkel bereikbaar via de mail. Onze excuses voor het ongemak!

    Wij hebben geen aanvraag of mail van u kunnen terugvinden. Weet u zeker dat u uw aanvraag via ons heeft ingediend en niet via een ander website?

    Bovendien verwerken wij de aanvragen binnen 24 uur (meestal de zelfde werkdag nog). Dus indien u de aanvraag bij ons heeft ingediend, is het al verwerkt. Het kan zijn dat het in uw spambox terecht is gekomen.

    Ik verneem uw vraag/opmerking graag via uw reactie op contact@mijnvogaanvragen.nl

    Alvast bedankt voor uw reactie!

    Met vriendelijke groet,

    Mijnvogaanvragen.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet opgelost. Onder naam van een cliënt. Nog steeds geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen