Klacht Mijnvogaanvragen.nl: VOG aangevraagd 40 euro voor niets betaald OPLICHTING EERSTE KLAS

WAHM Rassin

vog aangevraagd voor mijn werk... 40,35 betaald pure oplichting. moest nog eens 33 euro aan justis zelf betalen....
diep teleurgesteld dat er bedrijven de gelegenheid krijgen om te verdienen aan een officieel document van de overheid ( ministerie van justitie en veiligheid notabene)
dit voelt helemaal niet veilig als zelfs zij er niets aan kunnen doen
het is voor mijn een hele dag werk voor niets en niemand doet er iets aan.

ik zou mijn geld terug willen
of in ieder geval dat er voorkomen word dat nog veel meer mensen opgelicht kunnen worden

Mijnvogaanvragen.nl

Wat jammer dat u ons aanvraagproces niet goed heeft begrepen.

Wij vermelden duidelijk, meerdere keren uit op onze website hoe het aanvraagproces in zijn werking gaat.

Ondanks dat deze vrij duidelijk zijn vermeld, heeft u deze misschien toch over het hoofd gezien. We leggen het graag nogmaals voor u uit:

#1. Zie kopje "hoe werkt het" (bovenaan onze website).

#2. Zie €40,35 excl Dienst Justis (onder het knopje "VOG aanvragen").

#3. Knopje met uitleg aanvraagproces (rechts bovenin onze website) vermelden wij;

Stap 1: Vul het formulier zorgvuldig in.
    Stap 2: Bevestig uw aanvraag online.
    Stap 3: Bevestig uw identiteit.
    Stap 4: Ontvang uw uitslag per post.

Uitleg over de kosten
    De kosten voor aanvragen van een VOG via onze website zijn in totaal €74,20.
    Deze worden in twee termijnen verwerkt, u betaald bij uw aanvraag de verwerkingskosten van €40,35.
    Wij zetten uw aanvraag binnen één werkdag voor u klaar bij Dienst Justis.
    Vervolgens bevestigt u uw aanvraag middels DigiD en betaalt u de resterende kosten van €33,85 aan Dienst Justis. Uw aanvraag is dan volledig verwerkt en verzonden.

Ook vermelden we duidelijk op onze site dat wij intermediair zijn.

Tenslotte nadat u de aanvraag bij ons heeft ingediend komt u op de bedankt pagina terecht. Op de bedankt pagina leggen wij nogmaals uit dat de kosten van Dienst Justis nog betaald dienen te worden. Als u na alle duidelijke vermeldingen voor het aanvragen hier toch niet mee eens was, kon u uw aanvraag nog kosteloos annuleren. Dit is niet het geval geweest. Wij hebben geen annulering ontvangen.

Jammer dat u na alle duidelijkheden toch een klacht over ons heeft en zich opgelicht voelt.

Graag verwijzen wij u naar de veel gestelde vragen op onze website.

Het klopt dat u twee keer moet betalen.

Tevens heeft u tijdens het aanvragen akkoord gegeven op het aanvraagproces.

Bovendien is een VOG voor particulieren vrij ingewikkeld. Wij maken dit makkelijker door te functioneren als intermediair. Hier rekenen wij een vergoeding van €40,35 voor.

Mijnvogaanvragen.nl

WAHM Rassin
Heel mooi verhaal, Jullie maken misbruik van de mensen die al zo weinig verdienen, jullie zouden je moeten schamen... Het blijft gewoon sluw oplichten en dat verander je in of eerlijke handel of je hangt een lullig verhaal op en licht nog meer onwetende mensen op in wat voor een wereld leven jullie?

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?