Klacht Mijnvogaanvragen.nl: Voor €40 niets ontvangen. Dit is misleiding en oplichting.

Irma1983

Er is sprake van misleiding. Ik dacht een VOG aangevraagd en al volledig betaald te hebben. Helaas kwam ik er pas veel later achter, dat ik €40 voor niets betaald heb. Blijkt namelijk dat de aanvraag doorgezet is door deze website naar Justis, waarop ik nogmaals €33 moet betalen. Kortom, ik dacht €40 betaald te hebben voor de VOG, maar ik heb dus niets gekregen. Belachelijk! Bereikbaar zijn ze niet en op mijn mail, waar ze binnen 24u op zouden moeten reageren, is nu nog niet (12uur later) gereageerd. Dit is gewoon misleiding en oplichting!

Ik wil mijn geld terug!

Mijnvogaanvragen.nl

Wij vermelden duidelijk, meerdere keren uit op onze website hoe het aanvraagproces in zijn werking gaat.
    Ook vermelden we duidelijk op onze site dat wij intermediair zijn. Dus begrijpen wij ook niet waarom u zich misleid voelt.

Tevens heeft u tijdens het aanvragen akkoord gegeven op het aanvraagproces.

Tenslotte nadat u de aanvraag bij ons heeft ingediend komt u op de bedankt pagina terecht. Op de bedankt pagina leggen wij nogmaals uit dat de kosten van Dienst Justis nog betaald dienen te worden. Als u na alle duidelijke vermeldingen voor het aanvragen hier toch niet mee eens was, kon u uw aanvraag nog kosteloos annuleren. Dit is niet het geval geweest. Wij hebben geen annulering ontvangen. Wij staan wel degelijk in ons recht omdat de diensten door ons al geleverd zijn.

Echter, willen we onze klanten toch tevreden houden en u uit coulance een terugbetaling doen.

Contacteer ons via ons contactformulier op de website en geef aan dat u via klachtenkompas.nl komt.

Mijnvogaanvragen.nl

Irma1983
Tsja... ik moest contact met ze opnemen middels het contactformulier op hun website, zodat het opgelost kon worden en ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Inmiddels al driemaal een mail gestuurd, maar geen reactie. De vorige keren dat ik hen mailde, kreeg ik vlot reactie terug, maar nu blijft het stil....

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?