Klacht Mijnvogaanvragen.nl: Voor €40 niets ontvangen. Dit is misleiding en oplichting.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 529224
Gebruiker
Irma1983
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is sprake van misleiding. Ik dacht een VOG aangevraagd en al volledig betaald te hebben. Helaas kwam ik er pas veel later achter, dat ik €40 voor niets betaald heb. Blijkt namelijk dat de aanvraag doorgezet is door deze website naar Justis, waarop ik nogmaals €33 moet betalen. Kortom, ik dacht €40 betaald te hebben voor de VOG, maar ik heb dus niets gekregen. Belachelijk! Bereikbaar zijn ze niet en op mijn mail, waar ze binnen 24u op zouden moeten reageren, is nu nog niet (12uur later) gereageerd. Dit is gewoon misleiding en oplichting!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Mijnvogaanvragen.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij vermelden duidelijk, meerdere keren uit op onze website hoe het aanvraagproces in zijn werking gaat.
    Ook vermelden we duidelijk op onze site dat wij intermediair zijn. Dus begrijpen wij ook niet waarom u zich misleid voelt.

    Tevens heeft u tijdens het aanvragen akkoord gegeven op het aanvraagproces.

    Tenslotte nadat u de aanvraag bij ons heeft ingediend komt u op de bedankt pagina terecht. Op de bedankt pagina leggen wij nogmaals uit dat de kosten van Dienst Justis nog betaald dienen te worden. Als u na alle duidelijke vermeldingen voor het aanvragen hier toch niet mee eens was, kon u uw aanvraag nog kosteloos annuleren. Dit is niet het geval geweest. Wij hebben geen annulering ontvangen. Wij staan wel degelijk in ons recht omdat de diensten door ons al geleverd zijn.

    Echter, willen we onze klanten toch tevreden houden en u uit coulance een terugbetaling doen.

    Contacteer ons via ons contactformulier op de website en geef aan dat u via klachtenkompas.nl komt.

    Met vriendelijke groet,

    Mijnvogaanvragen.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Irma1983
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tsja... ik moest contact met ze opnemen middels het contactformulier op hun website, zodat het opgelost kon worden en ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Inmiddels al driemaal een mail gestuurd, maar geen reactie. De vorige keren dat ik hen mailde, kreeg ik vlot reactie terug, maar nu blijft het stil....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen