Klacht Mijnvogaanvragen.nl: zie boven!

Mirko

Zij zijn [verwijderd door moderator], doen voorkomen alsof je een VOG direct krijgt, vallen je lastig met regelmatige herhalingsmails, waarschijnlijk opgevist via de werkgever. De werkgever die mij steeds links stuurde is ook verbaasd. Ik heb hen gevraagd onderzoek te doen en het geld terug te eisen. De rekening zit bij ABN AMRO. Ook hen geinformeerd van deze praktijken incl. rekeningnummer doorgegeven. verder kun je natuurlijk naar je geld fluiten maar ik doe in ieder geval ook aangifte van cybercrime. Een zogenaamde heer [naam verwijderd door moderator] Gestolen naam waarschijnlijk. Sukkels, geld verdienen over de rug van minder bedeelden. Sywert van Lienden praktijken zijn het. Ik ga niet verder met ze maar als jullie klote hebben stuur je het geld terug.
Schurken zijn het, nooit mee in zee gaan!

Ik wil het geld terug vanwege misleiding en het niet bereikbaar zijn, en het inbreken in mijn mail van gefraudeerde teksten. ik heb z eniet opgezocht maar ze doen voorkomen alsof z enamens een nieuwe werkgever opereren.
Ineens kennen zij geen personen meer. Kijk eens hieronder een kopie van de verzonden mail. Nee u heeft ineens de aanvraag gesteld onder de naam HEINO (plaatsnaam dus) Waarschijnlijk zelf ingevuld!!! Geachte heer/mevrouw, Binnen 48 uur na uw betaling (werkdagen) controleren wij uw gegevens en dienen deze vervolgens dezelfde dag nog in. U ontvangt een email van Dienst Justis met het verzoek de aanvraag af te ronden met uw Digi-D. Volg de instructies in deze mail goed op. Uw VOG ontvangt u vervolgens per post. Contactgegevens accountmanager: Bram Vermeulen 085 1300 605 info@digitaalvog.nl Met vriendelijke groet, Team Digitaal VOG

Geachte heer, mevrouw,

Wij vermoeden dat u met een andere partij uw aanvraag heeft ingediend. Wij herkennen uw verhaal niet. Ook kennen wij geen [naam verwijderd door moderator] en hebben geen aanvraag terug kunnen vinden onder uw naam.

Gelieve uw klacht over ons te verwijderen en het juiste bedrijf hierover te contacteren.

Mijnvogaanvragen.nl

Uit de mail kunt uzelf ook duidelijk zien dat het gaat om een ander partij. Het mailadres van de partij waarbij u uw aanvraag heeft ingediend staat er ook duidelijk bij: info@digitaalvog.nl

Uit de mail kunt u ook zien waar u uw aanvraag heeft ingediend, namelijk: www.digitaalvog.nl.

Wij vragen u nogmaals vriendelijk om uw klacht over ons te verwijderen en tot een oplossing te komen met de partij waar u uw VOG aanvraag heeft ingediend.

Geachte heer, mevrouw,

U heeft uw aanvraag niet via ons ingediend. Uw klacht staat nu onterecht over ons.

Zou u dit kunnen aanpassen?

Alvast bedankt!

MVG,

mijnvogaanvragen.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Mijnvogaanvragen.nl
    U heeft uw klacht wat niet over ons gaat, maar over digitaalvog.nl nog steeds gemarkeerd als "Niet opgelost".

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?