Klacht Mijnvogaanvragen.nl: ZSM de door jullie toegezegde €40.35 terugstorten

Klachtnummer
# 535716
Gebruiker
Gebruiker1618573888
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16-04-2021 al een klacht geplaatst betreft een VOG aanvraag die ik had geannuleerd maar waarvan de tijd van annulering niet klopte i.v.m. een verkeerd tijdverschil van 1 uur bij mijnvogaanvragen.nl
Mijnvogaanvragen.nl heeft op deze klacht gereageerd dat zij dit hebben nagekeken en ik inderdaad gelijk heb, en recht op geld teruggave heb. Zij gaven aan om contact met hun op te nemen middels het contactformulier. Dit is dezelfde dag na hun reactie gebeurd.
Omdat zij telefonisch NIET bereikbaar zijn, is de enige optie om in contact te komen met mijnvogaanvragen.nl via het contactformulier (waar zij overigens aangegeven binnen 24 uur te reageren.)
Tot op heden, geen reactie gekregen op mijn berichten, en nog steeds mijn beloofde €40.35 teruggestort gekregen.

De oplossing

Contact met mij opnemen, emailadres is bekend, de door jullie toegezegde €40.35 terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mijnvogaanvragen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1618573888
    Datum
    Een aanvulling op mijn bericht.
    Mijnvogaanvragen.nl heeft bij hun klachtenprocedure op de website staan dat zij binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht in ieder geval een reactie geven. Heeft de klacht een langere verwerkingstijd nodig zal mijnvogaanvragen.nl OOK binnen de 14 dagen een indicatie geven wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht onderling op te lossen.??Na deze termijn ontstaat er een geschil wat vatbaar is voor de geschillenregeling.
    De 14 dagen zijn voorbij, naast de klacht op klachtenkompas zijn er al een berichten gestuurd waar ook niet op gereageerd is!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mijnvogaanvragen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen