Mijnwebwinkel.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Mijnwebwinkel.nl: Onzinnige AV
Details
Klacht
mijnwebwinkel.nl laat mijn contract tot juni 2017 doorlopen
en verplicht mij te betalen terwijl ik mijn winkel gesloten heb en mij met mijn
bedrijf heb uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Gewenste oplossing
Het is niet meer dan fatsoenlijk dat een bedrijf een
contract verbreekt als de klant zijn bedrijf beëindigd. In dit geval maak ik
uiteraard geen gebruik meer van webhosting. Mijn contract met mijnwebwinkel.nl
(My Online Store)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.