Klacht Mijnwebwinkel.nl: Onzinnige AV

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251194
Gebruiker
Vonnie
Datum
0 reacties

Details

Klacht


mijnwebwinkel.nl laat mijn contract tot juni 2017 doorlopen
en verplicht mij te betalen terwijl ik mijn winkel gesloten heb en mij met mijn
bedrijf heb uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Gewenste oplossing


Het is niet meer dan fatsoenlijk dat een bedrijf een
contract verbreekt als de klant zijn bedrijf beëindigd. In dit geval maak ik
uiteraard geen gebruik meer van webhosting. Mijn contract met mijnwebwinkel.nl
(My Online Store)
Geboden oplossing
Het zegt genoeg over mijnwebwinkel.nl en hoe ze met hun klanten omgaan. Nu dus maar juridische stappen gaan nemen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mijnwebwinkel.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mijnwebwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen