Klacht Mikro-electro: wasmachine gekocht, maar niet meer leverbaar

marva63

op 16 april j.l hebben wij een wasautomaat gekocht ,voor mijn dochter. samsung wf8604nhwhg. bij de mikro elektro in zierikzee. hij zou 22 mei geleverd worden. één week van te voren krijgt ze een telefoontje van de mikro dat haar wasmachine niet geleverd kan worden (hij was toen €277,00.) er kan geen alternatief worden geboden , ook niet een ander model voor dezelfde prijs. Hij was toen in de aktie, maar zijn op maandag gelijk naar de winkel gegaan. en er stond er één.welke wij dus gekocht hebben. Nu staan we met lege handen, en kan er niks geleverd worden, die kwalitatief hetzelfde is en voor deze prijs. De mikro electro zegt dat hij er niks aan kan doen. Dus gewoon pech. graag vraag ik u om raad bij deze kwestie. Ik ben er boos om, omdat hij toen in de winkel stond, wij hem kochten, en het gaf niet dat wij hem pas 22 mei hoefde te hebben. de order heb ik. voor correnspondentie met de mikro elektro : ordernummer 2.119.011, met vriendelijke groet, Marian Vaane

Ik wil graag deze wasmachine, of een ander die kwalitatief het zelfde is, en voor deze prijs.

Wij vinden dat Mikro-electro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mikro-electro?