Klacht Milanoo: Websitewinkel Milanoo is een oplichter

Klachtnummer
# 191601
Gebruiker
Ronja
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestel nooit iets bij Milanoo.com!
Hun maattabellen kloppen niet, waardoor niets past! Je krijgt geen adres waar je de bestelling naar kunt retourneren. Ze weigeren 100% terug te betalen. Ze houden 15% achter voor administratieve kosten. Het duurt eeuwig voor je de bestelling krijgt. Ieder Item dat je wilt retourneren moet je fotograferen. Het retourneerproces op de website is werkelijk lastig te begrijpen en klantonvriendelijk. Je wordt de hele tijd aan het lijntje gehouden. Ze wachten gewoon tot je opgeeft, zodat zij niets terug hoeven te betalen. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen retourneeradres en heb ik nog geen geld retour. Ze vroegen mij een recensie te schrijven en dat heb ik gedaan. Natuurlijk is mijn beoordeling zeer slecht, maar deze recensie is tot op de dag van vandaag nog niet gepubliceerd.

Gewenste oplossing

Dat het bedrijf niet meer online mag verkopen.
Minimaal wil ik natuurlijk mijn geld retour en een schadevergoeding voor alle gemaakte extra kosten zoals het geld voor de douane.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Milanoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Milanoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen