Klacht Milimade: Slechte service

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 369614
Gebruiker
Bo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin dit jaar een mooie dure jas besteld. Na een week begon echter de naad in de oksel los te laten. Daarnaast wilde de rits steeds slechter dicht. Ik heb via e-mail, telefoon en facebook getracht met hun in contact te komen. Telefoon klopt niet en op de mailtjes wordt niet gereageerd. Ik raad het dan ook niet om via dit bedrijf iets te bestellen!!

De oplossing

Ik zou het op prijs stellen dat er wordt gereageerd op mijn vraag hoe dit kan worden opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Milimade is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet gereageerd vanuit het bedrijf Millimade.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Milimade?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen