Opgelost door Mimar Kozijnen: Bedrijf komt de afspraken niet na!

content Opgelost
Lion_King@66

Op 14-04-2020 heb ik het bovenvermeld bedrijf een opdracht gegeven om een schuifpui en een verande (serre met schuifdeuren) te plaatsen in mijn woning. De totale kosten van het opdracht zijn € 10.000 verdeeld in 3 termijnen: 40% bij opdracht, 40% bij aanvang, en 20% bij oplevering van de werkzaamheden. Het bedrijf heeft mij gevraagd het eerste termijn van 40% (dus € 4,000) op 14-04-2020 te betalen. Dit heb ik dus voldaan op 14-04-2020. Op 27-05-2020 heeft het bedrijf alleen de schuifpui opgeleverd en geplaatst maar zonder binnen afwerking! De veranda (serre met schuifdeuren) is niet op deze dag opgeleverd. Het bedrijf heeft toen aangegeven dat er nu ivm covid-19 een probleem is met het leveren van de goot voor de veranda. Het bedrijf zou dan de binnen afwerking van de schuifpui en het plaatsen van de veranda op een ander dag doen. Op 27-05-2020 heb ik nog € 4,000 aan het bedrijf voldaan want ik ben er vanuit gegaan dat het bedrijf alle delen op deze dag zou opleveren!
Op 4-07-2020 zou dan het bedrijf alle werkzaamheden van de binnen afwerking van de schuifpui en het plaatsen van de veranda inclusief schuifdeuren op deze dag gaan doen. Echter, het bedrijf heeft alleen het dak (polycarbonaat overkapping) van de veranda geplaatst. De rest van de veranda en de binnen afwerking is weer niet gedaan. Toen vroeg ik de monteurs wanneer de rest wordt gedaan, kreeg ik het antwoord na de vakantie!!! Nu zijn we er 8 weken verder en nog steeds is niets gedaan. Het bedrijf reageert niet op berichten en neemt de telefoon niet op! Het bedrijf heeft gewoon niet compleet werk gedaan, maar toch 80% van de kosten al gekregen. Ik wil van het bedrijf weten wanneer de rest van het opdracht wordt uitgevoerd?

Ik wil weten wanneer de rest van het opdracht wordt uitgevoerd. Waarom als ik met het bedrijf contact opneem, word ik niet geholpen! Het bedrijf reageert niet op mijn berichten!

Wij vinden dat Mimar Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lion_King@66

Ook een klacht indienen over Mimar Kozijnen?