Klacht Minecraft: Minecraft is raar bezig

bbbbbbbbbb

ik heb vandaag saterdag 24 september minecraft gekocht via play store met een code pas dus ik het spel downloaden dus ik start het op en begin te spelen na 15 minuten spelen verscheen er een aftel tijd van 2 minuten ik denk HE! maar ik heb hem net gekocht dit kan geen demo zijn dus ik opnieuw proberen gebeurt het weer ik denk wtf! dus ik denk misschien moet ik het volledig spel ontgrendelen dus ik druk op ontgrendel volledig spel krijg ik een bericht dat zegt er zijn geen downloadbare contenten beschikbaar dus ik dacht moet wel een foutje zijn dus doe het opnieuw en precies hetzelfde dus ik weet niet wat ik moet doen ik heb dus eingelijk een spel GEKOCHT VAN 20 EURO voor jan KuT en daar word ik boos van dus ik wil vandaag of dat het werkt of ik wil me geld terug want anders ga ik klacht indienen hoger op Fijne dag :) dank jee me nummer is +31 611638243 ik wacht op de belletje want als we jullie spellen downloaden willen we het wel kunnen spelen en niet maanden / jaren later

dat ik vandaag me spel kan spelen of me geld terug

Wij vinden dat Minecraft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!